K-Supermarket Imatrankosken uudeksi kauppiaaksi Topi Riutta

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 27.11.2017

Topi Riutta (37) aloittaa kauppiasuransa K-Supermarket Imatrankosken uutena kauppiaana 1.2.2018. Myöhemmin ensi keväänä hänen luotsattavakseen siirtyvät myös K-Market Lappeentie ja K-Market Meltola, jotka ovat entisiä Siwoja.

Ylioppilastutkinnon jälkeen MBA- ja BBA-tutkinnot suorittanut Topi on toiminut viimeiset kymmenen vuotta kaupan-alan erilaisissa johto- ja esimiestehtävissä. Kauppiasharjoittelun hän suoritti Joutsenossa K-Supermarket Piranassa.

”Piranan kauppiaat Marko ja Minna Heinäaro henkilökuntineen antoivat minulle hyvät valmiudet toimia kauppiaana”, Topi kiittelee.

Uusi kauppias haluaa kauppojensa näkyvän ja kuuluvan asiakkaille. Ydinkeskustan kävelykadulla toimivassa K-Supermarket Imatrankoskessa hän lupaa panostaa herkullisuuteen ja aistikkuuteen. Hieman sivummalla olevia K-Marketeja hän aikoo kehittää nykyistä laadukkaimmiksi ruokakaupoiksi muun muassa lisäämällä valikoimiin paikallisia tuotteita.

”Nykyinen Kauppias Tom Färd on tehnyt innovatiivista työtä Imatran keskustan ja K-Supermarket Imatrankosken kehittämisessä. Tästä on hyvä uuden kauppiaan jatkaa. Palvelutiskin tuotteita tulemme täydentämään ja kuuntelemme herkällä korvalla, mitä hyvää asiakkaat haluavat ostaa”, lupaa Topi

”Haluan pitää hyvää huolta nykyisistä asiakkaista ja kuunnella heidän toiveitaan. Myös uudet asiakkaat ovat tervetulleita upeisiin kauppoihin, loistavan henkilökunnan palveltavaksi. Nähdään helmikuussa!”

Topi Riutan kolme kauppaa työllistävät yhteensä noin 25 kaupan alan ammattilaista.

Topin perheeseen kuuluvat vaimo ja tytär. Entinen ammattiurheilija Topi viettää vapaa-aikaansa liikunnallisesti. Myös ravustus, hyvän ruuan valmistaminen ja matkustelu perheen kanssa kuuluvat harrastuksiin.

Topi Riutan tulevat kaupat Imatralla:

• 1.2.2018 alkaen K-Supermarket Imatrankoski (os. Koskenparras 3)
• 5.3.2018 alkaen K-Market Lappeentie (os. Lappeentie 46)
• 14.5.2018 K-Market Meltola (os. Vallinkoskentie 2)

Lisätietoja: K-kauppias Topi Riutta, puh. 040 580 6495

Kuva K-kauppias Topi Riutasta liitteenä. Kuvan ottaja: Foto Karelia Oy

Suomessa on tällä hetkellä noin 1200 K-kauppiasta, joista ruokakauppiaina toimii noin 900 yrittäjää. K-kauppiasyrittäjä tuo hyvän palvelun, osaamisen ja paikallistuntemuksen kautta lisävoimaa ketjutoimintaan. K-kauppiaat vastaavat kauppansa asiakastyytyväisyydestä, henkilökunnasta ja liiketoiminnan tuloksellisuudesta.