K-Supermarket Jakomäen kauppiaiksi Aleksi Helenius ja Jenni Hämäläinen

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 1.12.2021

Aleksi Helenius ja Jenni Hämäläinen aloittavat K-Supermarket Jakomäen kauppiaina 1.2.2022.

K-Supermarket Jakomäen top 3: Ensiluokkaista palvelua, laadukkaita tuotteita ja monipuolinen valikoima

Aleksi ja Jenni ovat otettuja ja iloisia päästessään kehittämään uutta kauppaansa. ”Jakomäki on meille alueena tuttu ja seuraavaksi haluamme tutustua asiakkaisiin ja henkilökuntaamme. Olemme mahdollisimman paljon kaupalla asiakkaidemme tavoitettavissa ja toivomme, että meille ja henkilökunnalle tullaan esittämään toiveet ja ideat kaupasta.”

”K-Supermarket Jakomäessä liikeideamme ydin ovat ensiluokkainen palvelu, laadukkaat tuotteet ja monipuolinen valikoima. Valikoimissa tulemme suosimaan pien- ja lähituottajia”, avaavat uudet kauppiaat suunnitelmiaan.

Hävikki minimiin

K-Supermarket Jakomäessä vastuullisuus näkyy kaupan kaikessa toiminnassa kuten kierrätyksessä, jätehuollossa ja hävikin hallinnassa. ”Nykyisessä kaupassamme ei hävikkiä synny juurikaan hävikkinurkan ansiosta. Nurkan tuotevalikoima koostuu pääosin elintarvikkeiden poistoeristä, jotka olisivat muuten vaarassa tulla poisheitetyiksi. Sieltä löytyvät myös parasta ennen-päiväystä lähestyvät tuotteet sekä tuotteet, joiden pakkaus on esimerkiksi kolhiintunut”, Aleksi kertoo. ”Tarkoituksena on rakentaa myös Jakomäkeen samanlainen nurkka.”

Aleksilla ja Jennillä on pitkä työkokemus kaupan alalta. ”Tapasimme reilut 10 vuotta sitten Keravan Anttilassa, kun työskentelimme siellä yhtä aikaa”, he tunnustavat.  Aleksi on työskennellyt lähes 15 vuotta eri työtehtävissä K-ryhmässä ja yrittäjänä ennen kauppiasuraa. Jennillä on kaupan alan työkokemusta yli 10 vuoden ajalta. He tulevat Jakomäkeen Helsingin K-Market Hakaniemen ja Hakaniemen Herkun kauppiastehtävistä.

Börje pitää huolen säännöllisestä ulkoilusta

Aleksi ja Jenni kertovat viettävänsä vapaa-aikaa ruokaa tehden ja salilla käyden. ”Perheeseen kuuluu myös labradorinnoutaja Börje, jonka kanssa vietämme paljon aikaa luonnossa.”

Lisätietoja: K-kauppias Aleksi Helenius, puh. 040 124 1052

K-Supermarketit ovat tavallista parempia ruokakauppoja, jotka tarjoavat asiakkailleen aina ajankohdan parhaat raaka-aineet ja ideat niin arjen kuin juhlankin ruoanlaittoon. K-Supermarket-kauppias henkilökuntineen rakentaa kauppansa valikoiman oman asiakuntansa mukaan tarjoten runsaasti sekä paikallisia lähituotteita että erikoisuuksia. Monipuolisilla valikoimilla, vastuullisesti toimien ja parasta palvelua tarjoten inspiroimme asiakkaitamme innostumaan ja onnistumaan omassa ruoanlaitossaan! K-Supermarket-ketjuun kuuluu yli 240 kauppaa. www.k-supermarket.fi