K-Supermarket Kampus juhlii uutta nimeä ja uudistumista

K-ryhmä aluetiedote 6.6.2017

Porin keskustassa sijaitsevan entisen K-Supermarket Cityn uudistusremontti on valmis. Kaupan uudistumista ja uutta nimeä K-Supermarket Kampusta juhlistetaan torstaista 8.6. alkaen asiakkaille tutun kauppiaan Joonas Huhtasalon ohjaksissa.

" Sijaitsemme syksyllä naapuriin valmistuvan Satakunnan ammattikorkeakoulun vieressä. Taisi olla henkilökunnastamme joku, joka ehdotti, että voisimme olla K-Supermarket Kampus. Nyt nimi kuvaa meitä ja sijaintiamme aiempaa paremmin", kauppias perustelee nimenvaihdosta.

Helppo ja nopea – älykärryt auttavat ostamisessa

Uudistuneen kaupan ideana on tarjota asiakkaalle helppo ja nopea asiointikokemus. Bussiin tai junaan kiirehtivä saa kaupasta sujuvasti matkaeväät. Kaupassa on muun muassa Salaattibaari ja lämminruokabaari. Jälkiruoaksi voi napata vaikka smoothien tai kahvin ja paistopisteestä tuoreen pasteijan tai pullan.

Kaupunkilaisten puolestaan on helppo sujahtaa kauppaan arkipäivän tai viikonlopun ostoksille.

"Kauppaan on helppo tulla, pihalla on runsaasti parkkipaikkoja ja esimerkiksi aiempaa leveämpien käytävien ansiosta asiointi kaupassa on vaivatonta", kauppias kertoo.

Kaupassa liikkumista ja tuotteiden löytämistä helpottavat myös Satakunnan ensimmäiset älykärryt. Älykärry muun muassa opastaa asiakkaan tämän tarvitseman tuotteen luo sekä tarjoaa reseptejä arjen ja juhlan aterioille.

Valikoimaan voi vaikuttaa

Kauppias kertoo, että asiakkaat voivat vaikuttaa runsaasti kaupan valikoimaan. Kun kampuksen arki kesän jälkeen vilkastuu ja opiskelijat saapuvat, myös erityisesti heidän kukkarolleen ja arkeensa liittyviä tuotetoiveitaan otetaan huomioon.

" Yhdessä asiakkaidemme kanssa rakennamme tänne heidän tarpeisiinsa parhaiten vastaavan valikoiman ja palvelut. Tuotetoiveesta voi vinkata kaupan henkilökunnalle", kauppias opastaa.

Inspiroiva myymälämiljöö

Kaupan uudistuksessa uudistettiin myös kalusteet ja myymäläilme uuden ja inspiroivan K-Supermarket-brändin mukaiseksi. Tilan ja avaruuden tuntu sekä selkeä opastus tekevät asioinnista miellyttävää. Kaupan teknisissä ratkaisuissa ja kalustevalinnoissa on huomioitu eneregiatehokkuus.

K-Supermarket Kampus osoitteessa Satakunnankatu 23 D, Pori palvelee ma-pe klo 7.30-22 ja la klo 8-22 ja su klo 10-22

Lisätietoja: K-kauppias Joonas Huhtasalo, puh. 044 523 7447

K-Supermarket

K-Supermarketit ovat tavallista parempia ruokakauppoja, jotka tarjoavat asiakkailleen aina ajankohdan parhaat raaka-aineet ja ideat niin arjen kuin juhlankin ruoanlaittoon. K-Supermarket-kauppias henkilökuntineen rakentaa kauppansa valikoiman oman asiakuntansa mukaan tarjoten runsaasti sekä paikallisia lähituotteita että erikoisuuksia. Monipuolisilla valikoimilla, vastuullisesti toimien ja parasta palvelua tarjoten inspiroimme asiakkaitamme innostumaan ja onnistumaan omassa ruoanlaitossaan! K-Supermarket-ketjuun kuuluu runsaat 220 kauppaa. www.k-supermarket.fi