• K-ryhmä/

K-Supermarket-kauppiaat Cedrik Liljestrand ja Jane Antola ottavat vastuulleen myös K-Market Veikkolan

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 9.11.2017

K-Supermarket Veikkolan kauppiaat Cedrik Liljestrand (52) ja Jane Antola (46) ottavat joulukuun 4. päivästä alkaen vastuulleen myös K-Market Veikkolan. Kaupan valikoimat vahvistuvat paikallisilla lähituotteilla.

"K-Market Veikkola on ollut tähänkin asti hyvin hoidettu lähikauppa. Teemme valikoimiin pieniä tarkennuksia, ja lisäämme kaupan hyllyille jatkossa myös paikallisia lähituotteita. Olemme saaneet jo paljon hyviä parannusehdotuksia niin asiakkailta kuin henkilökunnaltakin", K-kauppias Cedrik Liljestrand sanoo.

Kauppiasparilla on takana pitkä ura kaupan alalla. Jane aloitti kaupan työt 17-vuotiaana ja Cedrik jo 14-vuotiaana. Kauppiaana Cedrik on toiminut vuodesta 2002 lähtien. Ennen Veikkolaan siirtymistään hän ehti toimia kauppiaana Rimi Malminkartanossa, K-Market Malminkartanossa ja K-Market Masurkassa Käpylässä.

"Kauppa kiinnostaa työpaikkana. Työ on haasteellista ja kaupan ala kehittyy jatkuvasti nopealla tahdilla", Cedrik sanoo.

K-Market Veikkola on entinen Siwa. K-Marketin työllistämät viisi kaupan ammattilaista siirtyvät Cedrikin ja Janen palvelukseen vanhoina työntekijöinä. Kaikki K-Marketeiksi muutetut entiset Siwat ja Valintatalot siirretään K-kauppiaiden hallintaan vuoden 2018 loppuun mennessä.

Kauppiasperheen vapaa-aika kuluu omakotitalon ja kesämökin kunnossapitoaskareissa.

Cedrik Liljestrandin ja Jane Antolan K-kaupat Kirkkonummen Veikkolassa:

• K-Supermarket Veikkola (os. Koskentie 6)
  • 4.12.2017 alkaen: K-Market Veikkola (os. Turuntie 563)

K-kauppias Cedrik Liljestrand, puh. 040 588 6605.

K-Market on moderni kylä- tai kaupunkiyhteisön keskus, 2020-luvun kyläkauppa, lähellä jokaista suomalaista. K-Marketissa kaikki hyvä on lähellä, asioiminen on helppoa ja nopeaa sekä palvelu ystävällistä. K-Marketin kauppias luo valikoiman ja palvelut omien asiakkaiden toiveiden mukaisesti, joten jokainen K-Market on lähialueensa asiakkaiden näköinen. Kaupassa on asiakkaille sopiva monipuolinen valikoima, kattavat palvelut sekä luotettava kilpailukykyinen hintataso. www.k-market.fi.

Avainsanat: