K-Supermarket-kauppias Minna Astikaiselle toinen kauppa Nurmijärvellä

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 30.10.2017

K-Supermarket Nurmijärven diplomikauppias Minna Astikainen (45) ottaa 20. marraskuuta alkaen vetovastuun myös Keskustien K-Marketista. Kaupan nimi on jatkossa K-Market Kivi, Nurmijärven oman pojan Aleksis Kiven mukaan.

"K-Market Kivi on paikkakunnalla jatkossa helpon asioinnin peruskivi. Aion selkeyttää ja modernisoida kaupan valikoimaa ja ilmettä. Valikoimissa panostan erityisesti käteviin take away -tuotteisiin: kahviin, aamupalaan, välipalaan ja herkkuihin. Haluan helpottaa asioimista tekemällä kaupasta entistä avaramman ja tilavamman", Minna sanoo.

Minna Astikainen aloitti kauppiaana vuonna 2012 Nurmijärven K-Market Karppalassa. K-Supermarket Nurmijärven kauppiaana hän on toiminut vuodesta 2015 lähtien.

Kauppiasurassa Minnaa kiehtoo mahdollisuus toteuttaa omia ideoita. Myös ihmiset, asiakkaat ja henkilökunta, ovat tärkeä osa työtä. "Henkilökunta on avainasemassa siinä, minkälainen kokemus asiakkaalle jää", Minna sanoo.

K-Market Kivi on entinen Siwa, ja se työllistää viisi kaupan ammattilaista. Kaikki K-Marketeiksi muutetut entiset Siwat ja Valintatalot siirretään K-kauppiaiden hallintaan vuoden 2018 loppuun mennessä.

Minnan perheeseen kuuluvat mies ja neljä lasta, joista vanhin asuu jo omillaan. Vapaa-aika kuluu rattoisasti jalkapallon, salibandyn ja jääkiekon parissa kahden nuorimman lapsen harrastustoiminnassa.

Diplomikauppias Minna Astikaisen K-kaupat Nurmijärvellä:

• K-Supermarket Nurmijärvi (os. Mahlamäentie 2)
  • 20.11.2017 alkaen: K-Market Kivi (os. Keskustie 6)

Diplomikauppias Minna Astikainen, puh. 050 568 0280.

K-Market on moderni kylä- tai kaupunkiyhteisön keskus, 2020-luvun kyläkauppa, lähellä jokaista suomalaista. K-Marketissa kaikki hyvä on lähellä, asioiminen on helppoa ja nopeaa sekä palvelu ystävällistä. K-Marketin kauppias luo valikoiman ja palvelut omien asiakkaiden toiveiden mukaisesti, joten jokainen K-Market on lähialueensa asiakkaiden näköinen. Kaupassa on asiakkaille sopiva monipuolinen valikoima, kattavat palvelut sekä luotettava kilpailukykyinen hintataso. www.k-market.fi.

Avainsanat: