K-Supermarket Koivuhaassa Paikallista sinulle -tapahtuma kestää koko viikon

K-ryhmä aluetiedote 17.5.

K-Supermarket Koivuhaka tempaisee myös tänä vuonna paikallisten lähi- ja pientuottajien puolesta ja juhlii samalla 7-vuotissyntymäpäiviään.

Viime vuonna suuren suosion saavuttanut Paikallista sinulle -tapahtuma yhdistää asiakkaat sekä paikalliset pientuottajat, ja asiakkaat pääsevät maistelemaan lähialueensa tuotteita. K-Supermarket Koivuhaan kauppias Kari Auramon mukaan tämän tyyppiset tapahtumat ovat toivottuja Vantaalla. Tapahtuma polkaistaan käyntiin keskiviikkona 24.5. klo 10, ja se kestää aina sunnuntaihin asti. Keskiviikkona kaupassa on merkkipäivän kunniaksi tarjolla pullakahvit paikalliseen tyyliin Perheleipureiden tuotteilla höystettynä.

K-Supermarket Koivuhaassa on viikon aikana useita pientuottajia esittelemässä ja maistattamassa tuotteitaan. Tapahtumassa tuodaan esille paikallisia tuotteita ja asiakkaat pääsevät nauttimaan muun muassa Helsingin Makkaratehtaan herkuista. Kauppiaan mukaan myös kaikkein paikallisimmat, eli kaupan Herkkutorin omat tuotteet, kuten paahtopaisti ja lohiviettelys tulevat olemaan viikon aikana ruokamestarin toimesta hienosti esillä.

”Kaupan omalla reseptillä valmistettava välimerenpasta on suosittu ruoka vantaalaisten urheiluseurojen keskuudessa ja sitä on tituleerattu jopa kaikkien aikojen parhaaksi turnausruoaksi”, Auramo kehuu.

Kauppias toivottaa lämpimästi tervetuloa Paikallista sinulle -tapahtumaan keskiviikkona 24.5. klo 10 alkaen.

Kauppias Kari Auramo, K-Supermarket Koivuhaka, p. 050 5643810

Kesäsomettaja Saija Jantunen, Keskon päivittäistavaratoimiala, p. 050 4333404

Paikallista sinulle -verkkosivut

K-Supermarket