K-Supermarket Kuhmoon tehdään mittava uudistus ja tiloihin muuttaa Alko

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 7.3.2019

K-Supermarket Kuhmossa on aloitettu remontti, jolla kauppa uudistetaan täysin. Kesko ja K-kauppiaat Hannu ja Minna Moilanen haluavat tarjota asiakkailleen nykyaikaisen tavallista paremman ruokakaupan. Uudistustyö on valmis alkukesästä.

”Kuhmon K-Supermarket-hanke on K-ryhmän suurin hanke tänä vuonna Kainuussa. Olemme tyytyväisiä, että pääsemme kauppiaan kanssa yhdessä parantamaan kuhmolaisia kauppapalveluita”, kertoo Keskon Pohjois-Suomen aluejohtaja Jari Saarinen.

”Haluamme olla kehittämässä Kuhmon keskustaa ja torin ympäristöä”, K-kauppias Hannu Moilanen sanoo. ”Kaupastamme tulee remontin myötä nykyaikainen ja energiatehokas. Visuaalinen ilme myös muuttuu K-Supermarket-ketjun viimeisimpään versioon”.

Kaupan kylmälaitteet uusitaan energiatehokkaiksi ja ympäristöystävällisiksi. Uusista kalusteista löytyvät jatkossa myös hedelmät, vihannekset ja leivät. Remontissa K-Supermarketin taakse valmistuu lisää parkkipaikkoja.

Remontoinnin ja rakennustyön hoitavat: Kuhmon Sähkö Oy, Kuhmon Putkityö Oy ja Rakennustoimisto Länsiraja Oy.

Itsepalvelukassat nopeaan asiointiin

K-Supermarket Kuhmoon asennetaan kaksi itsepalvelukassaa nopeuttamaan ja helpottamaan asiointia. ”Itsepalvelukassat ovat miehitettyjen kassojen vieressä, kassamyyjämme auttavat ja opastavat mielellään uusien kassojen käytössä”, Hannu lupaa.

Kuhmon Alko muuttaa K-Supermarketin tiloihin

Kuhmon Alko siirtyy kesäkuussa K-Supermarketin yhteyteen. Uusi sijainti Kuhmon ytimessä parantaa entisestään palveluiden saavutettavuutta. Muuton yhteydessä liiketilan koko ja toiminnallisuudet tulevat Alkon uuden myymäläkonseptin mukaisiksi.

"Uudistuksella pyrimme parantamaan asiakaskokemusta entisestään sekä luomaan puitteet huippuasiakaspalvelun toteuttamiselle ja henkilöstöä inspiroivalle työympäristölle," kertoo Pohjois-Suomen aluepäällikkö Kaija-Leena Kerkelä.

K-ryhmä Kainuussa

”Kainuussa oli viime vuonna hyvä K-ryhmän myynninkehitys”, sanoo tyytyväisenä aluejohtaja Jari Saarinen. Kokonaismyynti oli 110 miljoonaa euroa ja se oli plussalla 4,3 %. Päivittäistavarakaupan myynti oli 84,1 miljoonaa euroa ja se kehittyi 4,5 %. Rakentamisen ja talotekniikan kauppa kävi 25,8 miljoonalla eurolla ja se kehittyi 3,9 %. Kainuussa on yhteensä 32 K-kauppaa ja K-ryhmä työllistää noin 400 henkilöä.

K-kauppias Hannu Moilanen, puh. 040 575 1378
Keskon Pohjois-Suomen aluejohtaja Jari Saarinen, puh. 0500 677 878
Alkon Pohjois-Suomen aluepäällikkö Kaija-Leena Kerkelä, puh. 040 570 2498

K-Supermarketit ovat tavallista parempia ruokakauppoja, jotka tarjoavat asiakkailleen aina ajankohdan parhaat raaka-aineet ja ideat niin arjen kuin juhlankin ruoanlaittoon. K-Supermarket-kauppias henkilökuntineen rakentaa kauppansa valikoiman oman asiakuntansa mukaan tarjoten runsaasti sekä paikallisia lähituotteita että erikoisuuksia. Monipuolisilla valikoimilla, vastuullisesti toimien ja parasta palvelua tarjoten inspiroimme asiakkaitamme innostumaan ja onnistumaan omassa ruoanlaitossaan ja laajentamaan ruokareviiriään! K-Supermarket-ketjuun kuuluu lähes 240 kauppaa.

www.k-supermarket.fi