K-Supermarket Kuhmossa alkaa mittava energiaremontti

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 30.11.2021

K-Supermarket Kuhmossa alkaa mittava energiaremontti, jolla parannetaan kiinteistön energiatehokkuutta. Remontin suorittavat kainuulaiset urakoitsijat. K-kauppiaina toimivat Hannu ja Minna Moilanen.

Remontissa uusitaan energiankierrätysjärjestelmä, jossa kylmäkoneiden tuottama lauhde-energia hyödynnetään lämpöpumppujen käyttöön, joilla sitten saadaan tuotettua merkittävä osa rakennuksen lämmityksestä. Lämmönjakokeskus, kaupan ilmanvaihtolaitteisto ja sisävalaistus uusitaan nykyaikaisiin energiapiheihin laitteisiin. Samalla uusitaan rakennusautomaatiojärjestelmä ja tuulikaapin kiertoilmapuhaltimet.

Koko hankkeen kustannusarvio on noin 600 000 euroa ja työt valmistuvat maaliskuussa 2022.

Lisätietoja: Kesko Oyj päivittäistavara, rakennuttajapäällikkö Jukka Härkin, puh. 050 472 4790, jukka.harkin@kesko.fi

K-Supermarketit ovat tavallista parempia ruokakauppoja, jotka tarjoavat asiakkailleen aina ajankohdan parhaat raaka-aineet ja ideat niin arjen kuin juhlankin ruoanlaittoon. K-Supermarket-kauppias henkilökuntineen rakentaa kauppansa valikoiman oman asiakuntansa mukaan tarjoten runsaasti sekä paikallisia lähituotteita että erikoisuuksia. Monipuolisilla valikoimilla, vastuullisesti toimien ja parasta palvelua tarjoten inspiroimme asiakkaitamme innostumaan ja onnistumaan omassa ruoanlaitossaan! K-Supermarket-ketjuun kuuluu yli 240 kauppaa. www.k-supermarket.fi