K-Supermarket Laajasalon uudeksi kauppiaspariksi Teppo Ojala ja Marjo Karjalainen

Teppo Ojala (40) ja Marjo Karjalainen (43) aloittavat K-Supermarket Laajasalon kauppiaina 1. marraskuuta. Vuoden 2018 marraskuussa he siirtyvät luotsaamaan Laajasalon uuteen ostoskeskukseen avattavaa K-Supermarketia, joka korvaa nykyisen kaupan.

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 28.9.2017

Teppo Ojala aloitti kaupan alan työt vuonna 1998 liha- ja kalatiskiltä. K-Supermarket Laajasalo tulee olemaan hänen neljäs kauppansa. Tällä hetkellä Teppo ja Marjo toimivat K-Supermarket Lempolan kauppiaina Lohjalla.

- Tietyllä tavalla nyt ympyrä sulkeutuu, sillä 21 vuotta sitten tulin Helsinkiin opiskelemaan ja muutin juuri Laajasaloon. On mahtava tulla takaisin. Haluan myös kiittää pitkään toiminutta kauppias Hannu Roinetta laajasalolaisten asiakkaiden hyvästä palvelusta, sanoo Teppo.

Laajasalon nykyisessä K-Supermarketissa uusi kauppiaspari aikoo panostaa erityisesti tuoretuotteiden tarjontaan ja laatuun sekä asiakaspalveluun ja henkilökunnan osaamiseen, joiden avulla luodaan hyvä asiointikokemus. Teppo on aina ollut innostunut uusien asioiden kokeilusta ja hän lupaakin tuoda vuoden kuluttua avattavaan uuteen kauppaan entistä kansainvälisempää ilmettä sekä paljon uutta ja mielenkiintoista tarjontaa.

- Lähdemme ajatuksesta, että K-Supermarket on Laajasalon oma kyläkauppa, eikä ihmisten tarvitse lähteä saarta edemmäs kauppaan, sanovat Teppo ja Marjo.

- Kauppa ei ole meitä varten vaan asiakkaita varten. Tästä kun pidämme kiinni ja rakennamme yhdessä valikoimaa ja kauppaa asiakkaiden toiveiden mukaan, niin varmasti tulemme toimeen, toteavat Teppo ja Marjo toivottaen asiakkaat tervetulleiksi tutustumaan heihin 1.marraskuuta lähtien.

K-Supermarket Laajasalossa vuodesta 2008 kauppiaana toiminut Hannu Roine luopuu kaupasta terveydellisistä syistä, mutta pitää mahdollisena kauppiasuralle palaamista tulevaisuudessa. K-Supermarket Laajasalon henkilökunta siirtyy vanhoina työntekijöinä uusien kauppiaiden palvelukseen.

- Suuret ja lämpimät kiitokset sekä asiakkaille että henkilökunnalle kuluneista vuosista. Lisäksi haluan kiittää tavarantoimittajia ja kaikkia muitakin yhteistyö kumppaneita yli 18 vuoden kauppiasuran ajalta, sanoo Hannu.

Teppo Ojalan ja Marjo Karjalaisen perheeseen kuuluu 7-vuotias tytär sekä kissa.

Lisätietoja: K-kauppias Teppo Ojala, puh. 0400 672 857, teppo.ojala@k-supermarket.fi

Suomessa on tällä hetkellä noin 1200 K-kauppiasta, joista ruokakauppiaina toimii noin 900 yrittäjää. K-kauppiasyrittäjä tuo hyvän palvelun, osaamisen ja paikallistuntemuksen kautta lisävoimaa ketjutoimintaan. K-kauppiaat vastaavat kauppansa asiakastyytyväisyydestä, henkilökunnasta ja liiketoiminnan tuloksellisuudesta.