K-Supermarket Lähderannan Saarikot luotsaavat jatkossa myös K-Market Laaksolahtea

KESKO ALUETIEDOTE 1.3.2017

K-Supermarket Lähderannan kauppiaspari Ville Saarikko (37) ja Nina Saarikko (43) laajentavat liiketoimintaansa aloittaessaan 8. toukokuuta myös K-Market Laaksolahden (ent. Siwa) kauppiaina.

Ville ja Nina aloittivat kauppiasuransa K-Supermarket Aurorassa viisi vuotta sitten, josta he siirtyivät joulukuussa K-Supermarket Lähderannan kauppiaiksi. Nyt Saarikot ottavat luotsattavakseen myös K-Market Laaksolahden, joka muutettiin Siwasta K-Marketiksi viime vuonna.

Kauppiaspari odottaa innolla, että pääsee tutustumaan asiakkaisiin ja aloittamaan kaupan kehittämisen entistä paremmin asiakkaiden toiveita vastaavaksi. Kaupan työntekijät siirtyvät Saarikkojen palvelukseen vanhoina työntekijöinä.

"Ihastuimme pieneen kauppaan heti ensimmäisellä käynnillä. Kauppa on siisti ja hyvässä kunnossa, ja kaupassa vallitsee mukava lämmin kyläkaupan tunnelma", K-kauppias Ville Saarikko sanoo.

"Poikamme Niko siirtyy K-Market Laaksolahteen täysipäiväisesti. Hän lähtee yhdessä henkilökunnan kanssa kehittämään kaupan asiakaspalvelua korkealle tasolle, jossa asiakkaat ja heidän toiveensa otetaan aidosti huomioon. Tavoitteena on saada hyvä työilmapiiri välittymään myös asiakkaille, jotta kaupassa olisi kiva käydä", Ville sanoo.

Villen ja Ninan perheeseen kuuluu viisi lasta. Saarikon perheen harrastukset ovat liikunnallisia.

Siwat ja Valintatalot K-Marketeiksi ja K-kauppiaiden hallintaan

Siwat ja Valintatalot muutetaan K-Marketeiksi, ja tänä vuonna jopa 200 entistä Siwaa ja Valintataloa saa K-kauppiaan. Kaikki K-Marketeiksi muutetut kaupat siirretään K-kauppiaiden hallintaan vuoden 2018 loppuun mennessä. K-ryhmän uudessa liiketoimintamallissa yhdellä kauppiaalla voi olla useita kauppoja.

Ville ja Nina Saarikon kaupat Espoossa:

• 12/2016 alkaen: K-Supermarket Lähderanta (os. Lähderannantie 22)
  • 8.5.2017 alkaen: K-Market Laaksolahti (os. Laaksolahdentie 41)

Ruokakaupan palveluiden lisäksi kaupoista löytyy asiakkaiden toivomia lähipalveluita kuten Osta & Nosta -käteispalvelu, Matkahuollon pakettipalvelu ja Veikkauksen pelit.

Kuva K-kauppiaspari Nina ja Ville Saarikosta liitteenä.

K-kauppias Ville Saarikko, puh. 040 968 3370.

K-Market on moderni kylä- tai kaupunkiyhteisön keskus, 2020-luvun kyläkauppa, lähellä jokaista suomalaista. K-Marketissa kaikki hyvä on lähellä, asioiminen on helppoa ja nopeaa sekä palvelu ystävällistä. K-Marketin kauppias luo valikoiman ja palvelut omien asiakkaiden toiveiden mukaisesti, joten jokainen K-Market on lähialueensa asiakkaiden näköinen. Kaupassa on asiakkaille sopiva monipuolinen valikoima, kattavat palvelut sekä luotettava kilpailukykyinen hintataso. www.k-market.fi.

Avainsanat: