K-Supermarket Munkki uudistui - asiakkaiden toiveiden mukaisesti myymälää saatiin selkeämmäksi

K-ryhmä aluetiedote 15.8.2017

K-Supermarket Munkki juhlistaa uudistumistaan torstaista 17.8. alkaen. Uusilla kalusteratkaisuilla kauppaan saatiin muun muassa asiakkaiden kaipaamaa tilan tuntua.

Erityisesti hedelmä- ja vihannesosastolla muutos on merkittävä. Uskon, että asiointikokemus on huomattavasti aiempaa miellyttävämpi", kauppias Erkki Kääpä sanoo.

Muutoksen myötä hedelmä- ja vihannesosastolla saatiin luomutuotteet aiempaa paremmin esille ja niille on myös entistä enemmän tilaa.

"Asiakkaat ovat halunneet enemmän luomutuotteita ja nyt niitä pystytään heille myös tarjoamaan", kauppias myhäilee tyytyväisenä.

Osastolla on uutta myös yrttiseinä, joka on jo herättänyt asiakkaissa ihastusta.

Salaattibaari ja valaistu pakastekaluste

Kauppias kertoo, että täysin uutta kaupassa on Salaattibaari ja take-away-kahvipiste.

Samalla uudistuneelle Herkkutorille saatiin lisätilaa muun muassa kalatuotteille.

Kaiken kaikkiaan K-Supermarket Munkissa tuotteiden esillepanoihin on kiinnitetty huomiota. Vanhat pakastealtaat korvattiin kalusteella, joka tuo tuotteet paremmin esille.

Myös asiointi uudella maitokaapilla on lisätilan myötä aiempaa mukavampaa. Pienet kalustefiksaukset kassaosastolla puolestaan toivat lisätilaa myös sinne.

Kaupan uudistuksessa kalusteiden lisäksi uudistettiin myös muu myymäläilme uuden ja ruoanlaittoon inspiroivan K-Supermarket-brändin mukaiseksi.

Kauppias kiittää asiakkaita ja henkilökuntaansa kärsivällisyydestä muutostöiden aikana. Lopputulos on onnistunut ja sitä juhlistetaan torstaina 17.8. yhdessä asiakkaiden kanssa milläpä muulla kuin munkkikahveilla!

Lisätietoja: kauppias Erkki Kääpä, puh.0502465

Seuraa K-Supermarket Munkkia Facebookissa https://www.facebook.com/ksupermarketmunkki

K-Supermarket

K-Supermarketit ovat tavallista parempia ruokakauppoja, jotka tarjoavat asiakkailleen aina ajankohdan parhaat raaka-aineet ja ideat niin arjen kuin juhlankin ruoanlaittoon. K-Supermarket-kauppias henkilökuntineen rakentaa kauppansa valikoiman oman asiakuntansa mukaan tarjoten runsaasti sekä paikallisia lähituotteita että erikoisuuksia. Monipuolisilla valikoimilla, vastuullisesti toimien ja parasta palvelua tarjoten inspiroimme asiakkaitamme innostumaan ja onnistumaan omassa ruoanlaitossaan! K-Supermarket-ketjuun kuuluu runsaat 220 kauppaa. www.k-supermarket.fi