K-Supermarket Nivala uudistetaan

K-Supermarket Nivalassa on käynnistynyt uudistus, jossa kauppa päivitetään ketjun uudelle ilmeelle.

K-Supermarket Nivalassa on käynnistynyt remontti, jossa kaupan ilme päivitetään. Kaikki logot ja teippaukset vaihdetaan ja lisäksi tehdään maalaustöitä. Samalla tehdään pieniä muutoksia kassa-alueelle ja juomaosastolle, tavoitteena on asioinnin helpottaminen. Remontin toteuttavat suurimmaksi osaksi paikalliset yrittäjät.

Uuden värimaailman ja materiaalivalintojen tavoitteena on inspiroida asiakkaita laittamaan ruokaa ja kokeilemaan eri raaka-aineita rohkeasti.

”Ilmeen lisäksi ruokaosaaminen korostuu jatkossa entistä enemmän. Liha- ja kalatiskiin satsataan, esimerkiksi työntekijöiden ruokaosaamista on vahvistettu liha- ja kalakoulutuksilla. Sisääntulossa on saatavilla aina sesongin parhaat hedelmät ja vihannekset. Mansikkakausi starttaa tänä vuonna jo ennen juhannusta lämpimien säiden ansiosta”, kertoo kauppias Martti Liuska.

Lisäksi kauppaan saadaan kahvipiste, josta voi napata kahvin myös mukaan. Kauppa on auki koko remontin ajan normaalein aukioloajoin.

”Toivon asiakkailta kärsivällisyyttä. Juhannuksena odotus palkitaan, silloin meillä on entistä hienompi ja inspiroivampi ruokakauppa”, kertoo Liuska.

K-Supermarket-ketjun kauppoja uudistetaan parhaillaan alueiden ja asiakkaiden tarpeiden mukaan räätälöidyiksi ruokakaupoiksi. Kahden vuoden sisällä K-Supermarket-ketjussa on yli 250 korkeatasoista ruokakauppaa kaikkialla Suomessa, jotka suhtautuvat ruokaan sekä laadukkaisiin raaka-aineisiin intohimoisesti ja laajentavat suomalaisten ruokareviiriä askel kerrallaan.

Lisätietoja: K-kauppias Martti Liuska puh. 040 555 8102

K-Supermarketit ovat tavallista parempia ruokakauppoja, jotka tarjoavat asiakkailleen aina ajankohdan parhaat raaka-aineet ja ideat niin arjen kuin juhlankin ruoanlaittoon. K-Supermarket-kauppias henkilökuntineen rakentaa kauppansa valikoiman oman asiakuntansa mukaan tarjoten runsaasti sekä paikallisia lähituotteita että erikoisuuksia. Monipuolisilla valikoimilla, vastuullisesti toimien ja parasta palvelua tarjoten inspiroimme asiakkaitamme innostumaan ja onnistumaan omassa ruoanlaitossaan! K-Supermarket-ketjuun kuuluu lähes 240 kauppaa. www.k-supermarket.fi