K-Supermarket Nummenpakan avajaisia juhlitaan 6.9.

Hyvä kalatiski, appelsiinimehukone, laaja vegevalikoima ja palvelu – muun muassa näitä asiakkaat toivoivat ja kauppias toteutti kaikki toiveet.

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 3.9.2018

Uusi K-Supermarket Nummenpakka on palveleva lähikauppa, jossa on kunnon tuoretiski. Aina ajankohtainen valikoima ja ammattitaitoinen henkilöstö varmistavat, että asiakkaiden ruokatoiveisiin voidaan vastata sekä perinteisillä että moderneilla tavoilla, niin arjessa kuin juhlassakin. Lihaan, kalaan, hedelmiin ja vihanneksiin sekä leipiin satsaavasta kaupasta löytyy myös laaja kattaus uutuuksia sekä makuja maailmalta.

”Olemme palveleva lähikauppa loistavalla sijainnilla. Meillä on laajat aukiolot laajat aukiolot, arkisin ja lauantaisin avaamme jo 6.30. Työmatkalaiset ehtivät hyvin napata lounasta mukaan aamutuimaan”, kertoo kauppias Taina Jansen.

K-Supermarket sijaitsee perinteikkäällä Nummenpakalla hyvien liikenneyhteyksien varrella Hakakadun, Hämeentien ja Tammitien kulmassa Nummen kaupunginosassa. Kaupan koko on 2 000 neliötä ja autopaikkoja tulee olemaan yli 100, osa paikoista on kätevästi parkkihallissa.

Kauppa on toteutettu asiakkaiden toiveita kuunnellen ja toteuttaen, ja tätä työtä Nummenpakassa on myös tarkoitus jatkaa. Lisäksi valikoimissa etusijalla ovat paikalliset tuotteet ja tuottajat.

”Haluan kiittää asiakkaita jo kaupan rakennuksen aikana tulleista sadoista palautteista ja tuotetoiveista. Teemme kauppaa juuri heille. Asiakkaamme ovat toivoneet esimerkiksi runsasta tuoretavaratarjontaa, valmiita ruoka-annoksia, hyvää kalatiskiä, appelsiinimehukonetta, laajan vegevalikoiman, erikoisoluita ja panostusta palveluun. Nämä me toteutamme! Olemme saaneet erityisen lämpimän vastaanoton ja kannustusta alueen asukkailta matkan varrella”, kertoo Taina.

Avajaistarjouksia ja -tapahtumia on luvassa koko loppuviikon. Torstaina tarjolla on kakkukahvit ja grillimakkaraa ja lapsille on jaossa ilmapalloja. Lauantaina 500 ensimmäistä asiakasta saa ruusukimpun. Sunnuntaina on lastenpäivä, jolloin kaupalla on muun muassa sirkushulinaa ja makeita herkkuja.

”Torstaina 6.9. kello kymmenen kaupan avaa Nummenpakan koulun 4A luokka. Mahtavaa, että kauppamme ja juhlavat avajaiset voivat olla osa koulun yrittäjyyskasvatusta, hyvä 4A!, iloitsee Taina.

Lisätietoja: K-kauppias Taina Jansen, puh. 040 505 1628

K-Supermarketit ovat tavallista parempia ruokakauppoja, jotka tarjoavat asiakkailleen aina ajankohdan parhaat raaka-aineet ja ideat niin arjen kuin juhlankin ruoanlaittoon. K-Supermarket-kauppias henkilökuntineen rakentaa kauppansa valikoiman oman asiakuntansa mukaan tarjoten runsaasti sekä paikallisia lähituotteita että erikoisuuksia. Monipuolisilla valikoimilla, vastuullisesti toimien ja parasta palvelua tarjoten inspiroimme asiakkaitamme innostumaan ja onnistumaan omassa ruoanlaitossaan ja laajentamaan ruokareviiriä! K-Supermarket-ketjuun kuuluu lähes 240 kauppaa. www.k-supermarket.fi