K-Supermarket Oulaisten uusi kauppiaspari on Miku Siljander ja Jaana Mäkinen

KESKO ALUETIEDOTE 12.1.2017

Miku Siljander (34) ja Jaana Mäkinen (29) palaavat kotiseuduilleen, kun he ryhtyvät K-Supermarket Oulaisten kauppiaspariksi 1.2. 2017.

K-Supermarket Oulaisten nykyinen kauppiaspari Teemu Martikainen kiittää asiakkaitaan kuluneista vuosista ja toivottaa menestystä uudelle kauppiasparille.

Miku ja Jaana ovat toimineet kauppiasparina vuodesta 2012 lähtien, viimeksi Kannuksessa.

Kauppiaspari kertoo tulevansa K-Supermarket Oulaisiin innolla. Kaupassa on kokenut henkilökunta, jonka kanssa kauppiaspari jo odottaa yhteisen taipaleen alkua.

”Tärkeimmäksi teemaksi nostamme kaupassamme hyvän asiakaspalvelun. Uudistamme ja laajennamme kaupan valikoimaa. Kiinnitämme huomiota muun muassa tuoretuotteisiin, lähiruokaan ja luomuun. Kaupan ilmettä freesaamme pienin kalusteuudistuksin”, Miku juttelee kauppiasparin suunnitelmista.

Kauppiaspari toivoo, että asiakkaat tulisivat juttelemaan ja antaisivat runsaasti palautetta ja toiveita valikoiman suhteen, sillä he haluavat rakentaa kaupan asiakkaiden toiveiden mukaiseksi.

”Haluamme tehdä kaupastamme asiakkaidemme toiveiden mukaisen siten, että kattavasta valikoimastamme löytyy varmasti kaikki herkut arkeen ja juhlaan.”

K-Supermarket Oulaisten henkilökunta, 17 työntekijää siirtyy uuden kauppiasparin palvelukseen.

Lisätietoja: K-kauppias Miku Siljander, puh. 0445718244 tai miku.siljander@k-market.com

K-kauppiaat

Suomessa on tällä hetkellä noin 1200 K-kauppiasta, joista ruokakauppiaina toimii noin 900 yrittäjää. K-kauppiasyrittäjä tuo hyvän palvelun, osaamisen ja paikallistuntemuksen kautta lisävoimaa ketjutoimintaan. K-kauppiaat vastaavat kauppansa asiakastyytyväisyydestä, henkilökunnasta ja liiketoiminnan tuloksellisuudesta.

Avainsanat: