K-Supermarket Pudasjärvi avataan tänään täysin uudistettuna

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 22.2.2018

K-Supermarket Pudasjärvi avataan tänään torstaina klo 10 lattiasta kattoon uudistettuna. Paikallisen perheyrityksen valttikortteja ovat syvälle juurtunut yhteistyö paikallisessa yhteisössä sekä paikkakunnalla ylivoimaisen laaja, 14 500 tuotteen valikoima.

"Kauppa on remontissa uudistettu kokonaan, ja se on selvästi aiempaa tilavampi. Remontissa on panostettu myös energiatehokkuuteen, ja kalusteet ja tekniikka ovat uusinta uutta. Tuotevalikoimaa meiltä löytyy Pudasjärvellä ylivoimainen noin 14 500 tuotteen valikoima", sanoo K-kauppias Tommi Niskanen.

K-Supermarket Pudasjärven valttikortti on vahva paikallisuus.

"Paikallisen yrityksemme vahvuus on yhteistyö muiden paikallisten yritysten ja tuottajien kanssa. Asiakkaamme arvostavat suuresti paikallisia tuotteita, ja etsimmekin jatkuvasti uusia yhteistyökumppaneita lähialueilta", Tommi kertoo.

Kauppa avataan uudistettuna tänään torstaina klo 10, ja avajaishulina jatkuu myös nauhanleikkauksen jälkeen. Perjantaina kaupalla jaetaan ilmapalloja klo 10 alkaen ja klo 16 alkaen jaetaan 500 kukkakimppua. Lauantaina ohjelmassa on kahvitarjoilu klo 10 alkaen.

Niskaset ovat toimineet perheyrityksensä puitteissa kauppiasyrittäjinä jo yli 15 vuoden ajan, viidellä eri paikkakunnalla. Niskaset ovat aiemmin olleet muun muassa avaamassa kahta täysin uutta K-Supermarketia. "Nautimme työstämme ja uskomme tulevaisuuteen yrittäjinä", Tommi Niskanen sanoo.

K-kauppias Tommi Niskanen, puh. 040 555 3639.

K-Supermarketit ovat tavallista parempia ruokakauppoja, jotka tarjoavat asiakkailleen aina ajankohdan parhaat raaka-aineet ja ideat niin arjen kuin juhlankin ruoanlaittoon. K-Supermarket-kauppias henkilökuntineen rakentaa kauppansa valikoiman oman asiakuntansa mukaan tarjoten runsaasti sekä paikallisia lähituotteita että erikoisuuksia. Monipuolisilla valikoimilla, vastuullisesti toimien ja parasta palvelua tarjoten inspiroimme asiakkaitamme innostumaan ja onnistumaan omassa ruoanlaitossaan! K-Supermarket-ketjuun kuuluu runsaat 220 kauppaa. www.k-supermarket.fi

Avainsanat: