K-supermarket Rosmariini avasi Tilaa ja nouda -verkkoruokakaupan

KESKO ALUETIEODTE 25.11. 2016

Raumalla toimiva K-supermarket Rosmariini on avannut ruoan verkkokaupan, jossa asiakas tekee tilauksen verkossa ja noutaa tilaamansa tuotteet kaupalta tai tilaa tuotteille kotiinkuljetuksen.

Palvelussa asiakas tilaa kaupan verkkokaupasta ostokset, jotka tuodaan suoraan omalle autolle kaupan parkkipaikalla tai kotiin kuljetettuna. Verkkoruokakaupan valikoimassa ovat kaikki tuoteryhmät ja kyseisen kaupan lähes koko valikoima. Vain tupakka- ja alkoholituotteet on rajattu pois.

Ostosten maksu tapahtuu maksukortilla tuotteita noudettaessa auton luona tai kotiinkuljetuspalvelussa kotiovella. Keräysmaksu K-supermarket Rosmariinista tilatuille tuotteille on 4,90 euroa ja kuljetuksen kanssa palvelumaksu on 10,90 euroa.

K-supermarket Rosmariini kuljettaa verkosta tilatut tuotteet Raumalla seuraaville postinumeroalueille:

26660, 26100, 26200, 26410, 26510, 26560, 26740, 26720, 26910, 26840, 26820.

Kauppias Irene Heininen otti Tilaa ja nouda –verkkokaupan palveluvalikoimaansa, koska haluaa tarjota asiakkailleen vaihtoehtoja kaupassa asiointiin.

”Haluamme helpottaa asiakkaidemme arkea. Tilaa ja nouda -palvelu sopii esimerkiksi kiireisille perheille tai ikäihmisille. Arki-iltaan tulee tuntuvasti lisää aikaa, kun ruokaostokset voi tehdä verkossa ja napata kotimatkalla valmiit kauppakassit mukaansa tai että kuljettaja tuo ne kotiovelle, Heininen sanoo.

Tilaa ja nouda –tyyppinen ruoan verkkokauppa kasvaa maailmalla. Verkkoruokakaupan asiakasryhmiä ovat muun muassa lapsiperheet, arjen helppoutta ja vaivattomuutta hakevat kuluttajat, seniorit sekä yritykset. Suomessa K-ruokakauppiaat ovat avanneet jo kymmeniä Tilaa ja nouda –verkkokauppoja eri puolille maata.

Tutustu K-supermarket Romariinin Tilaa ja nouda –palveluun

Lisätietoa Tilaa ja nouda –palvelusta myös täältä

Lisätietoja: K-kauppias Irene Heininen, puh. 050 309 5039

K-supermarket