K-Supermarket Runosmäki uudistettiin kokonaan – valikoima tuplaantui ja aukioloajat pitenevät

K-Supermarket Runosmäellä on tehty mittava uudistusremontti, jonka ansiosta kaupassa on entistä paremmin ruoanlaittajia palveleva valikoima. Moni asiakkaiden toivoma tuoteryhmä sai lisää tilaa. Kauppa palvelee jatkossa entistä laajemmin aukioloajoin.

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 6.5.2019

Uudistuksen tavoitteena oli tuoda kauppa niin tekniikaltaan kuin valikoimaltaan nykypäivän tarpeita vastaavaksi. Myymäläneliöitä saatiin mukavasti lisää, kun kauppa otti käyttöön myös viereisen aiemmin pankin käytössä olleen liiketilan. Erityisesti kaupassa on satsattu hedelmä- ja vihannesosastoon, leipäosastoon sekä herkkutoriin.

Remontin yhteydessä kaupan tekniikka ja kaikki kalusteet on uusittu moderneiksi, esimerkiksi kylmälaitteet jäähtyvät ympäristöystävällisesti hiilidioksidilla, valaistus on toteutettu led-valoin.

”Käytännössä kaikki on vaihdettu seiniä lukuun ottamatta. Nyt Runosmäeltä ei tarvitse enää lähteä kauemmas ruokakauppaan, kaikkien tuoteryhmien valikoima on kasvanut. Herkkutorilla on hyvä valikoima tuoretta kalaa ja lihaa ja valmistamme myös itse tuotteita: meiltä saa esimerkiksi oman kaupan salaatteja ja patonkeja”, iloitsee kauppias Juha-Pekka Pöyhönen.

Asiakkaiden toivoma eläintenruokaosaston valikoima on tuplattu ja lisäksi kauppaan on tuotu superfoodeille ja terveystuotteille omat osastonsa. Juomien valikoimia on laajennettu suosittuihin pienpanimo-oluisiin.

”Valikoimistamme löytyy tuotteita monilta pien- ja lähituottajilta. Esimerkiksi lähihunajaa Esa ja Anne Ruohoselta Ruskolta ja Puutarhuri Yli-Nikulan salaatteja Paattisilta. Kesäaikaan tulee perunaa suoraan pellolta Vahdolta ja marjoja Paimiosta, muutamia mainitakseni”, kauppias jatkaa.

K-Supermarket Runosmäellä ruokaan sekä laadukkaisiin raaka-aineisiin suhtaudutaan jatkossa entistä intohimoisemmin. Myös asiakkaat halutaan innostaa ruoanlaittoon.

”Toivotan kaikki sydämellisesti tervetulleeksi tutustumaan uudistettuun kauppaan ja ostoksille. Olemme tuoneet paljon uutta, ja valikoimia laajennetaan koko ajan. Toivonkin, että asiakkaat esittävät rohkeasti toivomuksia uusista tuotteista, vinkkaa kauppias Pöyhönen.

K-Supermarket Runosmäki palvelee jatkossa laajoin aukioloajoin maanantaista lauantaihin 6.30–23 ja sunnuntaisin 10–23. Lisäksi kaupalla on kaivattu Otto-automaatti. Uuden kaupan avajaisia vietetään torstaista 9.5. alkaen kakkukahvein. Perjantaina tarjolla on grillimakkaraa ja viikonloppuna jaetaan ruusuja, lapsia viihdyttää pelle ja kaupalla on maistatuksia. Tästä avajaisia jatketaan pitkin kesää erilaisin tarjouksin, tapahtumin ja maistatuksin.

Lisätietoja: K-kauppias Juha-Pekka Pöyhönen puh. 0400 820 076

K-Supermarketit ovat tavallista parempia ruokakauppoja, jotka tarjoavat asiakkailleen aina ajankohdan parhaat raaka-aineet ja ideat niin arjen kuin juhlankin ruoanlaittoon. K-Supermarket-kauppias henkilökuntineen rakentaa kauppansa valikoiman oman asiakuntansa mukaan tarjoten runsaasti sekä paikallisia lähituotteita että erikoisuuksia. Monipuolisilla valikoimilla, vastuullisesti toimien ja parasta palvelua tarjoten inspiroimme asiakkaitamme innostumaan ja onnistumaan omassa ruoanlaitossaan! K-Supermarket-ketjuun kuuluu 240 kauppaa. www.k-supermarket.fi