K-Supermarket Villilän uudeksi kauppiaaksi Kristiina Kanervo

Diplomikauppias Kristiina Kanervo aloittaa Tampereella K-Supermarket Villilän uutena kauppiaana 1. marraskuuta. Hän siirtyy Tampereelle Lahdesta, missä hän on toiminut K-Supermarket Okeroisen kauppiaana viimeiset kolme vuotta.

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 25.10.2017

K-Supermarket Villilä saa erittäin kokeneen kauppiaan. Kristiina Kanervo aloitti kauppiasuransa vuonna 2009 Tampereella Peltolammin K-Marketin kauppiaana, ja K-Supermarket Villilästä tulee hänen neljäs kauppapaikkansa.

”Intohimo hyvään ruokaan sai minut aikoinaan hakeutumaan kauppiasuralle”, sanoo Kristiina.

Uuden kauppiaan sydäntä lähellä ovat luomutuotteet ja lähiruoka. Hän aikookin panostaa kaupassa valikoimien tuoreuteen, raikkauteen ja laadukkuuteen. Mukava työyhteisö ja hyvän työilmapiirin luominen henkilökunnan kesken ovat hänelle ensiarvoisen tärkeitä.

”Aloitan puhtaalta pöydältä ja yhdessä K-Supermarket Villilän loistavan henkilökunnan kanssa teemme kaikkemme kaupan kuntoon saattamiseksi”, uusi kauppias lupaa.

”Odotan innolla, että pääsen tutustumaan kaupan moniin pitkäaikaisiin kanta-asiakkaisiin ja toivotan heidät ja myös uudet asiakkaat tervetulleiksi tutustumaan uuteen kauppiaaseen sekä kertomaan toiveitaan kaupan kehittämiseksi”, Kristiina jatkaa.

K-Supermarket Villilän työntekijät siirtyvät vanhoina työntekijöinä uuden kauppiaan palvelukseen.

Kristiinan perheeseen kuuluvat aviomies Jari ja yksivuotias tytär. Vapaa-aikanaan Kristiina viihtyy ruuanlaiton parissa sekä koiran kanssa ulkoillen.

Lisätietoja: Diplomikauppias Kristiina Kanervo, puh. 044 777 2238, kristiina.kanervo@k-supermarket.fi

Kuva diplomikauppias Kristiina Kanervosta liitteenä. Kuvaaja: Juuso Syrjä

Suomessa on tällä hetkellä noin 1200 K-kauppiasta, joista ruokakauppiaina toimii noin 900 yrittäjää. K-kauppiasyrittäjä tuo hyvän palvelun, osaamisen ja paikallistuntemuksen kautta lisävoimaa ketjutoimintaan. K-kauppiaat vastaavat kauppansa asiakastyytyväisyydestä, henkilökunnasta ja liiketoiminnan tuloksellisuudesta.