K-supermarket Vuoksenniskan uusi kauppiaspari tulee Viitasaarelta

KESKO ALUETIEODTE 12.12.2016

K-supermarket Vuoksenniskan uutena kauppiasparina aloittaa 1.2.2017 Jarmo ja Tanja Rönkä. K-supermarket Vuoksenniskan nykyinen kauppiaspariskunta siirtyy kauppiaaksi Jyväskylään.

Jarmolla ja Tanjalla on kauppiaskokemusta jo liki 10 vuotta ja Jarmo on kauppias toisessa polvessa.

”Aloitin työt K-kaupassa 1980-luvulla isäni omistamassa K-valinnassa Oravikoskella ja päivittäistavarakaupan kokemusta on tullut yhteensä 20 vuotta. Vietin myös ulkomailla eri työtehtävissä 12 vuotta, joista rauhanturvaajana yhteensä neljä vuotta. Vuonna 2008 aloitimme kauppiasuran Karttulassa”, Jarmo kertoo tarinaansa.

Jarmo ja Tanja viihtyvät kauppiasuralla sen vaihtelevuuden ja vapauden vuoksi.

Imatralle Röngän pariskunta tulee mielellään. Suunnitelmissa on jatkaa aiemman kauppiasparin tekemää hyvää polkua.

”Haluamme korostaa ja tuoda esille kaupassa nyt hyvin hoidettuja tuoreosastoja sekä asiakaspalvelua. Myös paikalliset tuotteet ovat kaupassamme erityisasemassa”, Jarmo kertoo.

Jotta vuoksenniskalaisten olisi kiva käydä kaupassaan, Röngät haluavat varmistaa, että kaupassa asiointi on sujuvaa ja tarjonta monipuolista. Myös tuoretuotteiden korkea laatu on kauppiasparille tärkeä arvo, josta he eivät tingi.

Jarmo ja Tanja toivottavat asiakkaat tervetulleiksi kauppaansa ja juttelemaan kanssaan.

”Otamme mielellämme toiveita vastaan koskien esimerkiksi kauppamme tuotevalikoimaa.”

K-supermarket Vuoksenniskan 20 työntekijää siirtyvät uuden kauppiaan palvelukseen.

Lisätietoja: K-kauppias Jarmo Rönkä, puh.0505887302

K-kauppiaat

Suomessa on tällä hetkellä noin 1200 K-kauppiasta, joista ruokakauppiaina toimii noin 900 yrittäjää. K-kauppiasyrittäjä tuo hyvän palvelun, osaamisen ja paikallistuntemuksen kautta lisävoimaa ketjutoimintaan. K-kauppiaat vastaavat kauppansa asiakastyytyväisyydestä, henkilökunnasta ja liiketoiminnan tuloksellisuudesta.

Avainsanat: