K-Supermarket Wasa jälleen mukana tukemassa alueensa lähi- ja pientuottajia

KESKO ALUETIEDOTE 29.5.

Viime vuonna suurta kiitosta asiakkailta ja tuottajilta saanut K-Supermarket-kauppiaiden Tomi ja Lena Nordinin järjestämä Paikallista sinulle -tapahtuma järjestetään tänä vuonna 1.6. klo 10 - 17.

Torstain tapahtumassa on viime vuoteen verrattuna runsaasti enemmän paikallisia tuottajia esittelemässä herkkujaan. Kauppias Tomin mukaan tapahtuman tarkoituksena on herättää keskustelua lähituottajien merkityksestä sekä mahdollisuudesta vaikuttaa oman kaupan valikoimiin.

”Tapahtumassa on positiivista se, että asiakkaat kohtaavat kasvokkain alan yrittäjiä ja näkevät, että jokaisen loistavan tuotteen takana on aitoja oikeita pohjalaisia ihmisiä meidän lähialueeltamme”, Tomi kertoo.

Kauppiaan mukaan tapahtumassa on esittelemässä ja maistattamassa tuotteitaan 12 alueen lähi- ja pientuottajaa. Esimerkiksi pienpanimo Bock’s Corner Brewery maistattaa Eridanos-vettä, joka on oiva valinta, kun haetaan kulinaristista nautintoa ilman alkoholia. Mukana tapahtumassa ovat myös muun muassa Juustoportti, Calle’s Bröd, K.Achi Sushi Vaasa, Hinjärven Puutarha sekä Ohlsson Pohjanmaan hunaja. Lisäksi tapahtumaan kuuluu monia tuotekampanjoita.

Kauppias toivottaa lämpimästi tervetuloa Paikallista sinulle -tapahtumaan torstaina 1.6. klo 10 alkaen.

Kauppias Tomi Nordin, K-Supermarket Wasa, p. 040 7562636

Kesäsomettaja Saija Jantunen, Keskon päivittäistavaratoimiala, p. 050 4333404

Paikallista sinulle -verkkosivut

K-Supermarket