K-supermarket Westbest avautuu lauttasaarelaisille

KESKO ALUETIEDOTE 29.11.2016

Helsingin Lauttasaaressa avautuu torstaina 1.12. klo 10 täysin uusi K-supermarket Westbest. Uusi kauppa sijaitsee ostoskeskus Lauttiksessa, joka avautuu samaan aikaan. Kauppiasparina jatkaa lauttasaarelaisille tuttu Petri Kolmonen ja Eveliina Palenius.

”K-supermarket Westbest on rakennettu lauttasaarelaisille. Valikoimassa korostuvat esimerkiksi luomutuotteet kaikissa tuoteryhmissä. Herkkutorillamme myymme laajalla valikoimalla muun muassa tuoretta kalaa, lihaa ja valmisruokaa”, kauppias Petri Kolmonen kertoo.

Kauppiaspariskunta on ollut suunnittelemassa uutta kauppaa alusta asti. Paikallisten asiakkaiden mieltymykset tuntien he painottavat valikoimassaan luomun lisäksi erityisesti hedelmä- ja vihannesosastoa, leipätuotteita sekä tuoretta lihaa ja kalaa.

”Myymme muun muassa kaupassa itse pakattua lihaa ja pakattua luomulihaa.”

Kaupan valikoimissa on myös huomioitu erityisruokavalioiden, kuten gluteenittomien ja vege-tuotteiden ostajat.

”Ja meille voi ehdottaa valikoimaan mitä tahansa tuotetta,sillä pystymme reagoimaan nopeasti asiakkaiden toiveisiin”, kauppias kertoo.

Metro lisää valikoimaa ja henkilökuntaa

K-supermarket Westbest on varautunut metron avautumiseen.

”Meillä on jo nyt hyvät mukaan otettavan ruoan valikoimat, mutta kun metro aukeaa, laajennamme take away – tuotteiden valikoimaa merkittävästi. Metroa käyttävät asiakkaat omine tarpeineen ovat meille suuri mahdollisuus.”

Kiireisiä asiakkaita varten kauppa on varautunut myös itsepalvelukassoin, joita tulee osaksi kassapalvelua.

Torstaina avautuva K-supermarket Westbest tarjoaa työtä runsaalle 20:lle kaupan alan ammattilaiselle. Kauppias kertoo, että henkilökunnassa on esimerkiksi luomuun ja lihankäsittelyyn liittyvää erikoisosaamista.

”Ja kun metro alkaa kulkea ja asiakasvirrat sen myötä kasvaa, olemme valmiit rekrytoimaan lisää henkilökuntaa”, kauppias kertoo.

Uusi K-supermarket Westbest palvelee asiakkaitaan ma-la 7-22 ja sunnuntaisin 9-22. Kaupan arkea voi seurata Facebookissa sekä kaupan yhteistyöblogissa osoitteessa www.kristae.fi

Lisätietoja: K-kauppias Petri Kolmonen, puh.0500 433383

K-supermarket

K-supermarketit ovat tavallista parempia ruokakauppoja, jotka ovat sekä laadukkaita että edullisia helpon asioinnin ostospaikkoja. Vahvuuksia ovat ylivoimaiset tuoreosastot, ammattitaitoinen henkilökunta, kattava palvelu, laajimmat valikoimat, suomalaiset tuotteet sekä Pirkka- ja K-Menu-tuotteet. K-supermarket-ketjuun kuuluu 220 kauppaa, joiden asiakastyytyväisyydestä vastaavat K-kauppiaat. K-supermarketit toimivat Keskon päivittäistavarakaupan kanssa ketjuliiketoimintamallilla. www.k-supermarket.fi