K-Supermarket Westeri avautuu

Uuden ruokakaupan avajaisia juhlitaan kello 10 alkaen. Kauppias toivottaa kaikki tesomalaiset tervetulleeksi uuteen ja moderniin, mutta samalla kotoisaan ruokakauppaan.

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 22.3.2018

3 200 neliön K-Supermarket Westeriin on tuotu paljon uusia ideoita ja teknologiaa, jotta kaupassa asiointi olisi viihtyisää. Kauppaan on tuotu muun muassa Pirkanmaan ensimmäiset sähköiset hinnannäytöt.  Ne takaavat, että hinta hyllynreunassa on aina sama kuin kassalla. Ruokaosaaminen näkyy sekä kaupan valikoimissa että hyvänä palveluna.

”K-Supermarket on kotoisa lähikauppa, jonne on helppo poiketa. Westeri on valikoimaltaan kuitenkin niin iso, että täältä saa kaiken tarvittavan,” kertoo kauppias Ari Ruissalo.

Viimeisen silauksen kaupalle tuo K-Supermarket-ketjun uudistunut ilme. Väri- ja materiaalivalintojen tavoitteena on inspiroida asiakkaita laittamaan ruokaa ja kokeilemaan eri raaka-aineita rohkeasti. Ilmeuudistus viedään kaikkiin ketjun 220 kauppaan sitä mukaa, kun kauppoja uudistetaan ja uusia kauppoja avataan.

Kauppa avataan juhlallisesti torstaina 22.3. klo 10. Tampereen kaupungin apulaispormestari Anna-Kaisa Heinämäki tuo kaupungin tervehdyksen. K-ryhmästä paikalla ovat kauppias Ari Ruissalo, K-Supermarket ketjun johtaja Anne Hujala ja Keskon aluejohtaja Jari Alanen.

”Olen erittäin tyytyväinen, että saamme tämän pitkän projektin päätökseen. Vihdoin alueella on asiakkaiden odottama, moderni ja palveleva ruokakauppa. Huhtikuussa kauppakeskukseen avautuvat hyvinvointikeskus terveysasemineen ja kirjastoineen ja vuoden päästä liikekeskuksen hanke saadaan kokonaan päätökseen”, iloitsee aluejohtaja Jari Alanen.

K-Supermarket Westeri palvelee maanantaista perjantaihin 7.30–22, lauantaisin 9–22 ja sunnuntaisin 11–22. Koko kauppakeskuksen ensimmäisen osan avajaisia vietetään 9.4., kun hyvinvointikeskus avataan.

K-kauppias Ari Ruissalo, puh. 040 537 4527
K-ryhmän aluejohtaja Jari Alanen, puh. 050 620 26

K-Supermarketit ovat tavallista parempia ruokakauppoja, jotka tarjoavat asiakkailleen aina ajankohdan parhaat raaka-aineet ja ideat niin arjen kuin juhlankin ruoanlaittoon. K-Supermarket-kauppias henkilökuntineen rakentaa kauppansa valikoiman oman asiakuntansa mukaan tarjoten runsaasti sekä paikallisia lähituotteita että erikoisuuksia. Monipuolisilla valikoimilla, vastuullisesti toimien ja parasta palvelua tarjoten inspiroimme asiakkaitamme innostumaan ja onnistumaan omassa ruoanlaitossaan! K-Supermarket-ketjuun kuuluu runsaat 220 kauppaa. www.k-supermarket.fi