K-Supermarket Yliveto nykyaikaistettiin lattiasta kattoon

K-ryhmä aluetiedote 26.9.2017

Vantaalla Tikkurilan keskustassa toimiva K-Supermarket Yliveto juhlistaa kaupan uudistusremontin valmistumista näyttävästi. Lattiasta kattoon remontoidun kaupan avaavat torstaina 28.9. klo 10 K-ryhmän pääjohtaja Mikko Helander yhdessä Vantaan kaupunginvaltuuston puheenjohtajan Antti Lindtmanin ja kauppias Jouni Monton kanssa.

Kauppias Jouni Monto kertoo, että uudistuksessa perinteisen K-Supermarket Ylivedon vahvuuksia on entisestään vahvistettu. Kauppakierron alussa oleva hedelmä- ja vihannesosasto on saanut lisää tilaa ja sen valikoimissa korostuvat sesongit ja paikallisuus.

Uutta kaupassa on oma mehupuristamo, josta saa tuorepuristetun vitamamiinipommin mukaansa.

Herkkutorin liha-, kala, ja valmisruokavalikoima on kaupan perinteitä kunnioittaen runsas ja monipuolinen. Ylivedon asiakkaat ovat tottuneet oman leipomon leipään. Sitä kaupasta saa myös jatkossa, tuoreena aamusta iltaan.

Merkittävin asiakaskokemukseen vaikuttava parannus on kaupan saavutettavuus. Parkkihallissa on 250 ilmaista parkkipaikkaa ja nyt sieltä pääsee kauppaan uudella liukutasolla.

"Myös kaupan aukioloaikoja pidennettiin. K-Supermarket Yliveto palvelee jatkossa joka päivä klo 7-22", kauppias kertoo.

Kaupan remontissa uusittiin myös kaikki kaupan tekniikka ympäristöystävälliseksi. Pakasteet ja kylmässä säilytettävät tuotteet ovat lähes kaikki sähköä säästävien kansien tai ovien takana. Kylmälaitteet jäähtyvät ympäristöystävällisesti hiilidioksidilla ja valaistuksessa on hyödynnetty led-valoja.

Kauppias kiittelee niin asiakkaitaan kuin työntekijöitäänkin kärsivällisyydestä remontin aikana.

"Lopputulos palkitsee. K-Supermarket Ylivedosta tikkurilaiset saavat nyt kaiken helposti ja vaivattomasti. Torstaina juhlitaan, tervetuloa!"

K-kauppias Jouni Monto, puh. 0500 485 268

K-Supermarket

K-Supermarketit ovat tavallista parempia ruokakauppoja, jotka tarjoavat asiakkailleen aina ajankohdan parhaat raaka-aineet ja ideat niin arjen kuin juhlankin ruoanlaittoon. K-Supermarket-kauppias henkilökuntineen rakentaa kauppansa valikoiman oman asiakuntansa mukaan tarjoten runsaasti sekä paikallisia lähituotteita että erikoisuuksia. Monipuolisilla valikoimilla, vastuullisesti toimien ja parasta palvelua tarjoten inspiroimme asiakkaitamme innostumaan ja onnistumaan omassa ruoanlaitossaan! K-Supermarket-ketjuun kuuluu runsaat 220 kauppaa. www.k-supermarket.fi