Kalle Partanen aloittaa kolmen K-Marketin kauppiaana Helsingissä – asiakkaat mukaan kauppojen kehittämiseen

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 14.11.2017

Kalle Partanen (33) aloittaa K-kauppiasuransa 4. joulukuuta K-Market Mäkelänkadun kauppiaana Helsingissä. Kevään aikana tuoreen kauppiaan luotsattavaksi siirtyvät myös Alppilan ja Sturenkadun K-Marketit.

Ensitöikseen Kalle aikoo ottaa kunkin kaupan asiakkaat entistä vahvemmin mukaan kehittämään kaupoista juuri heidän näköisiään.

"Esimerkiksi Mäkelänkadulla panostamme entistä vahvemmin lounasasiakkaisiin ja tarjoamme heille nykyistä kattavamman palvelu- ja tuotevalikoiman. Alppilan ja Vallilan alue on mielenkiintoinen. Aiomme asiakkaita kuunnellen pysyä mukana alueen kehityksessä", Kalle sanoo.

Kauppiaana Kalle pääsee yhdistämään elintarviketieteiden ja markkinoinnin opintonsa Helsingin yliopistosta käytännön työhön kaupan alalla. Kauppiasharjoittelun Kalle suoritti K-Supermarket Tapiolassa.

"Olen kasvanut yrittäjäperheessä ja oman yrityksen perustaminen on minulle luonteva valinta. En ole koskaan kokenut säännöllistä toimistotyötä omakseni, ja minulle on tärkeää päästä tekemään asioita itse. Kauppiasuralla kiinnostuksen kohteeni yhdistyvät täydellisesti", Kalle kertoo uravalinnastaan.

Kallen K-Marketit ovat entisiä Siwoja ja Valintataloja, ja ne työllistävät yhteensä noin 20 kaupan ammattilaista. Kaikki K-Marketeiksi muutetut entiset Siwat ja Valintatalot siirretään K-kauppiaiden hallintaan vuoden 2018 loppuun mennessä.

Kalastuksen ja monipuolisen ulkoilun lisäksi Kalle harrastaa ruoanlaittoa. Kauppiaan perheeseen kuuluvat vaimo ja tytär.

Kalle Partasen K-Marketit Helsingissä:

• 4.12.2017 alkaen: K-Market Mäkelänkatu (os. Mäkelänkatu 91)
  • 3/2018 alkaen: K-Market Alppila (os. Porvoonkatu 19)
  • 5/2018 alkaen: K-Market Sturenkatu (os. Sturenkatu 40)

K-kauppias Kalle Partanen, puh. 040 762 9838.

K-Market on moderni kylä- tai kaupunkiyhteisön keskus, 2020-luvun kyläkauppa, lähellä jokaista suomalaista. K-Marketissa kaikki hyvä on lähellä, asioiminen on helppoa ja nopeaa sekä palvelu ystävällistä. K-Marketin kauppias luo valikoiman ja palvelut omien asiakkaiden toiveiden mukaisesti, joten jokainen K-Market on lähialueensa asiakkaiden näköinen. Kaupassa on asiakkaille sopiva monipuolinen valikoima, kattavat palvelut sekä luotettava kilpailukykyinen hintataso. www.k-market.fi.

Avainsanat: