Kari ja Minna Salmipuro K-Supermarket HerkkuDuon uusiksi kauppiaiksi Tampereella

Pitkään Hervannassa K-Market kauppiaina toimineet Kari (48) ja Minna (45) Salmipuro siirtyvät K-Supermarket HerkkuDuon kauppiaiksi 13. elokuuta.

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 5.7.2017

Aiemmin teollisuuden johtotehtävissä työskennellyt Kari Salmipuro toteutti pitkäaikaisen haaveensa yrittäjyydestä hakeutuessaan K-ryhmän kauppiasvalmennukseen vuonna 2010. Kauppiasuransa hän aloitti vuonna 2011 K-Market Herkkupuodissa Hervannassa. Vuonna 2016 Kari ja puoliso Minna avasivat toisen kauppansa K- Market Tieteenkadun.

”Kauppiasurassa kiehtovat haasteellisuus ja vapaus. Jokainen työpäivä on erilainen ja uudet haasteet sekä mahdollisuudet odottavat joka aamu”, sanoo Kari Salmipuro.

Uusi kauppiaspari lupaa kehittää K-Supermarket HerkkuDuon valikoimaa entisestään asiakkaiden toiveita kuunnellen sekä korostaa tuoreutta ja loistavaa asiakaspalvelua. Tavoitteena on, että kaupassa on tekemisen meininki ja hyvä fiilis, jokainen asiakas palvellaan viimeisen päälle ja asiointi on miellyttävää ja vaivatonta.

”Suuriin muutoksiin ei heti ole tarvetta, kiitos nykyisen kauppiaan Teemu Virtasen ja henkilökunnan hyvän työn. Osa asiakkaistamme onkin jo tuttuja ennestään, ja ilolla odotamme, että pääsemme palvelemaan sekä tuttuja että uusia asiakkaita. Nähdään kaupassa!” Kari ja Minna kannustavat asiakkaita.

K-Supermarket HerkkuDuo työllistää noin 25 kaupan alan ammattilaista.

Salmipuron perheessä kaikki ovat aktiivisia liikkujia. Karin omiin harrastuksiin kuuluvat muun muassa kuntosali, ratsastus ja moottoripyörällä huristelu.

Lisätietoja: K-kauppias Kari Salmipuro, puh.040 731 7449

Suomessa on tällä hetkellä noin 1200 K-kauppiasta, joista ruokakauppiaina toimii noin 900 yrittäjää. K-kauppiasyrittäjä tuo hyvän palvelun, osaamisen ja paikallistuntemuksen kautta lisävoimaa ketjutoimintaan. K-kauppiaat vastaavat kauppansa asiakastyytyväisyydestä, henkilökunnasta ja liiketoiminnan tuloksellisuudesta.