• K-ryhmä/

Karungin kylän sydän sai uudet kauppiaat: Pyyköset luotsaamaan K-Market Ruoka-aittaa

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 21.11.2017

Karoliina (35) ja Teijo Pyykönen (34) aloittivat marraskuussa K-kauppiasuransa Karungin kylän sydämessä. Tuore kauppiaspari aikoo pitää kiinni K-Market Ruoka-aitan kyläkauppatunnelmasta.

Karoliinalla on takana yli kymmenen vuoden ura K-Marketissa, ja työn ohella kauppias on suorittanut myyjän ammattitutkinnon, esimiehen erikoisammattitutkinnon ja kauppiasvalmennuksen. Teijolta löytyy yrittäjätaustaa liki 15 vuoden ajalta.

"Kauppiasurassa meitä kiehtoo se, että pääsemme tekemään yhdessä hyvässä porukassa asiakaspalvelutyötä", K-kauppias Karoliina Pyykönen sanoo.

"K-Market Ruoka-aitta on Karungin kylän sydän, ja tästä haluamme pitää kiinni. Kivan kauppakokemuksen takaavat jatkossakin ammattitaitoinen henkilökunta, hyvä ilmapiiri ja aito halumme palvella jokaista asiakasta", Karoliina sanoo.

K-Market Ruoka-aitasta löytyvät myös kattavat lähipalvelut, kuten asiamiesposti ja Osta & Nosta -käteisnostopalvelu. Kaupan yhteydestä löytyvät myös apteekin palvelut.

K-Market Ruoka-aitta työllistää kauppiasparin lisäksi viisi kaupan ammattilaista. Pyykösten perheeseen kuuluvat myös neljä tytärtä ja kaksi koiraa. Vapaa-ajalla kauppiasperhe harrastaa metsästystä, kalastusta ja muuta ulkoilua.

• Karoliina ja Teijo Pyykönen aloittivat K-Market Ruoka-aitta Karungin (os. Jokivarrentie 2473) kauppiaina 18. marraskuuta.

K-kauppias Karoliina Pyykönen, puh. 044 973 5323.

K-Market on moderni kylä- tai kaupunkiyhteisön keskus, 2020-luvun kyläkauppa, lähellä jokaista suomalaista. K-Marketissa kaikki hyvä on lähellä, asioiminen on helppoa ja nopeaa sekä palvelu ystävällistä. K-Marketin kauppias luo valikoiman ja palvelut omien asiakkaiden toiveiden mukaisesti, joten jokainen K-Market on lähialueensa asiakkaiden näköinen. Kaupassa on asiakkaille sopiva monipuolinen valikoima, kattavat palvelut sekä luotettava kilpailukykyinen hintataso. www.k-market.fi.

Avainsanat: