Katri Kyntömaa ja Arto Mäkimartti valittiin Pohjois-Suomen parhaiksi K-Market kauppiaaksi

K-Market palkitsee vuoden parhaita kauppiaita ensimmäistä kertaa. Pohjois-Suomen alueella palkittiin kaksi kauppiasta: K-Market Lautian kauppias Katri Kyntömaa sekä K-Market Pyhäjärven kauppias Arto Mäkimartti. Parhaiden kauppiaiden valintakriteereissä vaikuttivat asiakastyytyväisyys sekä asiakkaiden huomioiminen.

KESKO ALUETIEDOTE 3.2.2017

K-Market palkitsee tammikuun aikana parhaita K-Marketeja eri puolilla Suomea.

”K-Market on lähellä jokaista suomalaista, tavoitteenamme on modernisoida suomalaisten käsitykset lähikaupoista. Jokainen K-Market on oman alueensa näköinen. Asiakkaat huomioiva palvelu on meille kunnia asia. Palkituissa kaupoissa paikallisuus ja asiakkaiden tarpeet on huomioitu erityisen hyvin ja asiakastyytyväisyys on korkealla”, kertoo K-Market-ketjun johtaja Jesper Åberg.

Pohjois-Suomen alueella parhaina palkittiin kaksi kauppiasta: Keminmaalta K-Market Lautian kauppias Katri Kyntömaa sekä Pyhäsalmelta K-Market Pyhäjärven kauppias Arto Mäkimartti. Molemmissa kaupoissa asiakaspalvelu on kaupan vahvuuksia ja valikoima rakennettu asiakkaiden toiveita kuunnellen.

”Tuntuupa hyvältä, takana on rankka vuosi uudistuksineen ja henkilökohtaisestikin, sillä meillä on 7 kuukauden ikäiset kaksospojat ja 2-vuotias tytär. Voitto on myös loistavan henkilökuntamme ansiota, he ovat mukana täydellä sydämellä ja sitä myös asiakkaamme arvostavat,” kertoo Katri Kyntömaa.

”On mukava saada palautetta omasta työstä. Asiakkaamme arvostavat K-Market Pyhäjärven omaleimaisuutta, yrittäjähenkisyyttä, paikallisuutta ja palveluja. Kehitämme myös kaupan omia tuotteita myyntiin,” kertoo Arto Mäkimartti.

Lisäksi parhaasta asiakastyytyväisyydestä palkittiin Posiolla sijaitsevan K-Market Muikun kauppias Tero Micklin.

K-kauppias Katri Kyntömaa, p. 050 557 0191
K-kauppias Arto Mäkimartti, p. 040 566 6544
K-Market-ketjun johtaja Jesper Åberg, p. 010 532 8940, jesper.aberg@kesko.fi

K-Market on moderni kylä- tai kaupunkiyhteisön keskus, 2020-luvun kyläkauppa, lähellä jokaista suomalaista. K-Marketissa kaikki hyvä on lähellä, asioiminen on helppoa ja nopeaa sekä palvelu ystävällistä. K-Marketin kauppias luo valikoiman ja palvelut omien asiakkaiden toiveiden mukaisesti, joten jokainen K-Market on lähialueensa asiakkaiden näköinen. Kaupassa on asiakkaille sopiva monipuolinen valikoima, kattavat palvelut sekä luotettava kilpailukykyinen hintataso. www.k-market.fi.