Katri Polvela ja Kimmo Piispanen kolmen K-Marketin kauppiaiksi Raahessa

KESKO ALUETIEDOTE 13.2.2017

Katri Polvela (38) ja Kimmo Piispanen (49) aloittavat K-kauppiasuransa helmikuussa Raahessa. Tuoreelle kauppiasparille siirtyy syksyyn mennessä kolme Siwasta K-Marketiksi muutettua ruokakauppaa, joista ensimmäisenä K-Market Ollinsaari ja myöhemmin Saloisten ja Rantakadun K-Marketit.

"Panostamme kaupoissamme tuoreuden ja asioinnin helppouden lisäksi laatuun ja palveluun, jotta kauppamme ovat jokaisena päivänä parhaimmillaan. Aiomme erityisesti vahvistaa kauppojemme ruokaisuutta ja valikoiman runsautta. Valikoiman kehittämisessä kuuntelemme mielellämme asiakkaiden toiveita", K-kauppias Katri Polvela sanoo.

Kauppiasurassa Katria ja Kimmoa kiehtoo mahdollisuus kohdata ja palvella asiakkaita aidosti. Kolmen K-Marketin työllistämät noin 20 kaupan osaajaa siirtyvät kauppiasparin palvelukseen vanhoina työntekijöinä.

"Kauppiaina haluamme tarjota asiakkaillemme iloista ja asiakkaan tarpeeseen perustuvaa palvelua. Teemme yhdessä ammattitaitoisen henkilökuntamme kanssa kaikkemme, jotta lähikauppamme pystyvät vastaamaan asiakkaidemme arjen ja juhlan tarpeisiin", kuvailee Katri.

Kauppiaat aikovat käyttää sosiaalista mediaa aktiivisesti kauppojen tiedottamiseen. K-Market Ollinsaaren löydät Facebookista osoitteesta: https://www.facebook.com/KMarketOllinsaari/

Vapaa-ajallaan tuoreen K-kauppiasparin voi tavata muun muassa golfkentältä tai laskettelurinteestä.

Siwat ja Valintatalot K-Marketeiksi ja K-kauppiaiden hallintaan

Siwat ja Valintatalot muutetaan K-Marketeiksi, ja tänä vuonna jopa 200 entistä Siwaa ja Valintataloa saa K-kauppiaan. Kaikki K-Marketeiksi muutetut kaupat siirretään K-kauppiaiden hallintaan vuoden 2018 loppuun mennessä.

Katri Polvelan ja Kimmo Piispasen K-Marketit Raahessa:

• 20.2.2017 alkaen: K-Market Ollinsaari (os. Pajuniityntie 8)
  • 4/2017 alkaen: K-Market Saloinen (os. Kirkkoluodontie 1)
  • 10/2017 alkaen: Siwa Rantakatu (os. Rantakatu 57; muutetaan K-Marketiksi viikolla 14)

Ruokakaupan palveluiden lisäksi kaupoista löytyy myös asiakkaiden toivomia lähipalveluita kuten Osta & Nosta -käteispalvelu, Matkahuollon pakettipalvelu ja Veikkauksen pelit.

Kuva K-kauppiaspari Katri Polvelasta ja Kimmo Piispasesta liitteenä.

K-kauppias Katri Polvela, puh. 050 340 9740.

K-Market on moderni kylä- tai kaupunkiyhteisön keskus, 2020-luvun kyläkauppa, lähellä jokaista suomalaista. K-Marketissa kaikki hyvä on lähellä, asioiminen on helppoa ja nopeaa sekä palvelu ystävällistä. K-Marketin kauppias luo valikoiman ja palvelut omien asiakkaiden toiveiden mukaisesti, joten jokainen K-Market on lähialueensa asiakkaiden näköinen. Kaupassa on asiakkaille sopiva monipuolinen valikoima, kattavat palvelut sekä luotettava kilpailukykyinen hintataso. www.k-market.fi.

Avainsanat: