• K-ryhmä/

”Kauppa rakennetaan joka päivä uudestaan” - Suomen paras K-Citymarket löytyy Vihdin Nummelasta

Vuoden 2018 paras K-Citymarket on valittu. Ensimmäisen sijan sai tänä vuonna K-Citymarket Vihti Nummela, jota kauppiaspariskunta Sami Hertell ja Anne-Mari Kohtamäki on systemaattisesti kehittänyt kauppakohtaisen liikeidean pohjalta.

”Vuoden K-Citymarketiksi valitussa kaupassa toimintaa on kehitetty aktiivisesti ja systemaattisesti paikallisten asiakkaiden tarpeita ja toiveita kuunnellen. Kaupassa on tehty jatkuvaa, tuloshakuista kehitystyötä sekä ruoan että käyttötavaran osastoilla”, perustelee valintaa K-Citymarket-ketjun johtaja Ari Sääksmäki.

”Ihan mahtava tunne, kun pitkäjänteinen työmme asiakastyytyväisyyden kasvattamiseksi konkretisoituu nyt näin upeaksi tunnustukseksi. Menestyksemme takana on todella upea ja sitoutunut henkilökunta, jota ilman emme pystyisi kulkemaan omaa tietämme ja rakentamaan omaan liikeideaan vahvasti nojaavaa kauppaa. Menestykseen vaaditaan tinkimätöntä laadun tavoittelua, kauppa pitää rakentaa joka päivä uudestaan. Olemme lähteneet liikkeelle ihan perusasioista, asiakaspalvelusta, kauppakunnosta ja valikoimista. Tämä voitto on meille startti, josta on hyvä jatkaa”, toteaa K-Citymarket Vihti Nummelan kauppias Sami Hertell.

”Kuuntelemme asiakkaitamme herkällä korvalla ja koko henkilökuntamme on tehnyt ihan jäätävän hyvää työtä asiakkaiden toiveiden ja tarpeiden tyydyttämiseksi. Tavoitteenamme on tarjota Vihdin parasta asiakaspalvelua. Uudistimme tänä vuonna useampia käyttötavaran osastoja, muun muassa Kirjapuodin ja kauneuden osastot. Varsinkin kauneusosaston uudistuksesta olemme saaneet paljon positiivista palautetta asiakkailtamme. Osastolta on helppo löytää tarvittavat tuotteet niin arkeen kuin juhlaan”, sanoo tavaratalojohtaja Ulla Huhtanen.

K-Citymarket-ketju palkitsee vuosittain parhaat kauppansa. Kaikki vuoden 2018 parhaiksi palkitut ovat:

• Vuoden K-Citymarket: K-Citymarket Vihti Nummela
  • Juomakauppa: K-Citymarket Helsinki Ruoholahti
  • Hevi-kauppa: K-Citymarket Vantaa Koivukylä
  • Leipäkauppa: K-Citymarket Oulu Kaakkuri
  • Kauneuskauppa: K-Citymarket Espoo Iso Omena
  • Ilmiö: K-Citymarket Järvenpää
  • Uudistajat, ruoka: K-Citymarket Pirkkala ja käyttötavara: K-Citymarket Lahti Karisma
  • Paras kassapalvelu: K-Citymarket Seinäjoki Päivölä
  • Paras asiakastyytyväisyys: K-Citymarket Turku Kupittaa

K-kauppias Sami Hertell, K-Citymarket Vihti Nummela, p. 040 593 4295
Tavaratalojohtaja Ulla Huhtanen, K-Citymarket Vihti Nummela, p. 041 504 5641