Kauppakeskus Triplan K-kauppojen kauppiaaksi Petri Miettinen

Petri Miettinen (50) on valittu kauppiaaksi Pasilaan rakenteilla olevan kauppakeskus Triplan K-Marketiin ja K-Supermarketiin.

”Lähden innolla mukaan kauppojen suunnitteluun ja rakentamiseen. On hienoa päästä vaikuttamaan jo tässä vaiheessa, jotta molemmista kaupoista tulee asiakkaita parhaiten palvelevat kokonaisuudet”, kertoo Petri Miettinen.

Kaupat aukeavat loppuvuodesta 2019. Tulevan K-Supermarketin pinta-ala on 4000 m2 ja K-Marketin 363 m2. Triplan kauppakeskuksen kokonaislaajuus on yhteensä noin 183 000 kerrosneliötä. Tripla valmistuu vaiheittain vuosina 2019–2020. Valmistuessaan Triplan kauppakeskus tulee olemaan 250 liikkeellään Suomen suurin.

Miettinen on toiminut kauppiaana vuodesta 2012. Tällä hetkellä hän on K-Supermarket Nummelan, K-Market Nummelan, K-Market Ojakkalan kauppias ja Neste K Nummelan kauppiaana.

Lisätietoja: Petri Miettinen p. 040 765 7353

Suomessa on tällä hetkellä noin 1200 K-kauppiasta, joista ruokakauppiaina toimii noin 900 yrittäjää. K-kauppiasyrittäjä tuo hyvän palvelun, osaamisen ja paikallistuntemuksen kautta lisävoimaa ketjutoimintaan. K-kauppiaat vastaavat kauppansa asiakastyytyväisyydestä, henkilökunnasta ja liiketoiminnan tuloksellisuudesta.