Kauppias Mari Paalanen-Taskinen valittiin Etelä-Suomen parhaaksi K-Market kauppiaaksi

K-Market palkitsee vuoden parhaita kauppiaita ensimmäistä kertaa. Etelä-Suomessa voiton vei Voikkaan K-Market Woikantorin kauppias Mari Paalanen-Taskinen. Parhaan kauppiaan valintakriteereissä vaikuttivat asiakastyytyväisyys sekä hyvin hoidettu ja asiakkaat huomioiva kauppa.

KESKO ALUETIEDOTE 2.2.2017

K-Market palkitsee tammikuun aikana parhaita K-Marketeja eri puolilla Suomea.

”K-Market on lähellä jokaista suomalaista, tavoitteenamme on modernisoida suomalaisten käsitykset lähikaupoista. Jokainen K-Market on oman alueensa näköinen. Asiakkaat huomioiva palvelu on meille kunnia asia. Palkituissa kaupoissa paikallisuus ja asiakkaiden tarpeet on huomioitu erityisen hyvin ja asiakastyytyväisyys on korkealla”, kertoo K-Market-ketjun johtaja Jesper Åberg.

Voikkaalaisen K-Market Woikantorin kauppias Mari Paalanen-Taskinen vei voiton Etelä-Suomessa. Mari on kauppias neljännessä polvessa, kauppiaina perhe on ollut paikkakunnalla jo yli 100 vuotta. Hyvän asiakastyytyväisyyden lisäksi kaupan perusasiat ovat kunnossa: kauppa on hyvin hoidettu ja henkilökunta sitoutunut kaupan kehittämiseen. K-Market Woikantorilla kuunnellaan asiakkaita ja heidän toiveitaan herkällä korvalla, mahdollisuuksien mukaan asiakastoiveet myös pyritään täyttämään.

”Olin todella yllättynyt, mutta kyllä tällainen tunnustus tuntuu hienolta. Meillä on täällä hyvä henkilökunta, vaihtuvuus on pientä. Töitä on mukava tehdä, kun asiakkaat ja paikkakunta ovat tuttuja. Asiakkailta tulee positiivista palautetta esimerkiksi palvelutiskistä ja erityisesti viime vuonna tehtyyn kaupan uudistukseen on oltu tyytyväisiä. Kiitosta tulee myös kaupan kokoon nähden laajasta valikoimasta.”, iloitsee Paalanen-Taskinen.

K-kauppias Mari Paalanen-Taskinen, p. 0400 854 756
K-Market-ketjun johtaja Jesper Åberg, p. 010 532 8940, jesper.aberg@kesko.fi

K-Market on moderni kylä- tai kaupunkiyhteisön keskus, 2020-luvun kyläkauppa, lähellä jokaista suomalaista. K-Marketissa kaikki hyvä on lähellä, asioiminen on helppoa ja nopeaa sekä palvelu ystävällistä. K-Marketin kauppias luo valikoiman ja palvelut omien asiakkaiden toiveiden mukaisesti, joten jokainen K-Market on lähialueensa asiakkaiden näköinen. Kaupassa on asiakkaille sopiva monipuolinen valikoima, kattavat palvelut sekä luotettava kilpailukykyinen hintataso. www.k-market.fi.