Kauppias Timo Häkkinen valittiin pääkaupunkiseudun parhaaksi K-Market kauppiaaksi

K-Market palkitsee vuoden parhaita kauppiaita ensimmäistä kertaa. Pääkaupunkiseudulla voiton vei itävantaalaisen K-Market Honkatorin kauppias Timo Häkkinen. Parhaan kauppiaan valintakriteereissä vaikuttivat asiakastyytyväisyys sekä hyvin hoidettu ja asiakkaat huomioiva kauppa.

KESKO ALUETIEDOTE 2.2.2017

K-Market palkitsee tammikuun aikana parhaita K-Marketeja eri puolilla Suomea.

”K-Market on lähellä jokaista suomalaista, tavoitteenamme on modernisoida suomalaisten käsitykset lähikaupoista. Jokainen K-Market on oman alueensa näköinen. Asiakkaat huomioiva palvelu on meille kunnia asia. Palkituissa kaupoissa paikallisuus ja asiakkaiden tarpeet on huomioitu erityisen hyvin ja asiakastyytyväisyys on korkealla”, kertoo K-Market-ketjun johtaja Jesper Åberg.

K-Market Honkatorin kauppias Timo Häkkinen vei voiton pääkaupunkiseudulla. Hyvän asiakastyytyväisyyden lisäksi kaupassa on toteutettu onnistuneesti laajennus ja koko kaupan uudistus. K-Market Honkatori sai uudistuksessa tuplasti lisää myymälätilaa, valikoima laajeni ja tuotteet mietittiin asiakaskunnalle sopiviksi.

”Viime vuosi uudistuksineen oli melko rankka, joten tuntuu hyvältä saada tunnustusta tehdystä työstä. Kauppani on tällainen melko suuri kyläkauppa. Asiakkaiden toiveena oli saada lähietäisyydelle hyvä lähikauppa. Tunnemme asiakkaamme hyvin ja valikoimassa on huomioitu vielä aiempaa paremmin asiakkaiden toiveita. Kiitos remontin läpiviennistä ja hyvästä asiakastyytyväisyydestä kuuluu myös henkilökunnalle, meillä on hyvät työntekijät ja rento ilmapiiri, tänne tullaan mielellään”, kertoo Häkkinen.

K-kauppias Timo Häkkinen, p. 040 512 8783
K-Market-ketjun johtaja Jesper Åberg, p. 010 532 8940, jesper.aberg@kesko.fi

K-Market on moderni kylä- tai kaupunkiyhteisön keskus, 2020-luvun kyläkauppa, lähellä jokaista suomalaista. K-Marketissa kaikki hyvä on lähellä, asioiminen on helppoa ja nopeaa sekä palvelu ystävällistä. K-Marketin kauppias luo valikoiman ja palvelut omien asiakkaiden toiveiden mukaisesti, joten jokainen K-Market on lähialueensa asiakkaiden näköinen. Kaupassa on asiakkaille sopiva monipuolinen valikoima, kattavat palvelut sekä luotettava kilpailukykyinen hintataso. www.k-market.fi.