Kauppiaspari Sonja Pyykkönen ja Markus Huusko aloittavat K-kauppiaina Oulun K-Market Metsokankaassa

Kauppiasparille kauppa on ensimmäinen ja sitä lähdetään kehittämään asiakaspalvelu edellä. Kauppiaspari astuu K-Market Metsokankaan remmiin pääsiäisen jälkeen 8.4.2018.

– Lähdemme erittäin mielellämme tutustumaan alueen asiakkaisiin ja kaupan henkilökuntaan. Metsokankaan alue näyttäytyy silmissämme todella yhteisölliseltä ja haluamme myös olla osa tätä yhteisöä, kertoo Sonja Pyykkönen

K-Market Metsokankaan nykyinen kauppias Ilkka Heikkinen siirtyy K-kauppiasuralta toisiin tehtäviin ja kiittää asiakkaitaan kuluneista vuosista.

– Ilkka Heikkinen on tehnyt loistavaa työtä Metsokankaalla rakentaessaan tyhjästä alueelle asiakkaiden näköistä ruokakauppaa. Tähän kauppaan on uudenkin kauppiaan helppo tulla, sanoo Pyykönen.

K-Market Metsokangasta lähdetään kehittämään asiakaspalvelu edellä. Samalla kehitetään kaupan nykyisiä vahvuuksia eteenpäin.

– Haluamme erottautua alueen mukavimmalla ja vaivattomimmalla asiointikokemuksella. Ilman tyytyväisiä asiakkaita ei ole tyytyväisiä myyjiä eikä kauppiaita, sanoo Pyykkönen.

– Meillä tulee jatkossakin olemaan mainio erikoisolutvalikoima. Panostamme myös herkullisiin paistoleipiin. Asiakkailta toivomme paljon palautetta valikoimiin liittyen ja toteutamme mielellämme yksittäisiäkin tuotetoiveita, jatkaa Pyykkönen.

– Toivomme, että juttusille tullaan rohkeasti. Asiakkaillehan tätä työtä tehdään ja haluamme, että Metsokankaan K-market palvelee juuri tämän alueen ihmisten tarpeita, sanoo Pyykkönen.

– Hyvä henkilökunta on kaupan suurin voimavara. Haluamme vaalia hyvinvoivaa työympäristöä ja levittää sitä ammattiylpeyttä, jota itse työstämme tunnemme, summaa Pyykkönen.

K-kauppias Sonja Pyykkönen, p. 050 404 1192

K-Market on moderni kylä- tai kaupunkiyhteisön keskus, 2020-luvun kyläkauppa, lähellä jokaista suomalaista. K-Marketissa kaikki hyvä on lähellä, asioiminen on helppoa ja nopeaa sekä palvelu ystävällistä. K-Marketin kauppias luo valikoiman ja palvelut omien asiakkaiden toiveiden mukaisesti, joten jokainen K-Market on lähialueensa asiakkaiden näköinen. Kaupassa on asiakkaille sopiva monipuolinen valikoima, kattavat palvelut sekä luotettava kilpailukykyinen hintataso. www.k-market.fi

Yrityksestä

K-ryhmän noin 43 000 hengen porukka työskentelee päivittäin, jotta asiakkaiden olisi kiva käydä kaupoissamme kahdeksassa maassa. Autamme yli 1 800 kauppaamme palvelemaan asiakkaitaan päivittäistavarakaupassa, rakentamisen ja talotekniikan kaupassa sekä autokaupassa. Teemme työtämme suurella sydämellä huomioiden samalla yhteiskuntaa ja ympäristöä. Olemme maailman vastuullisin ruokakauppa ja uudistuaksemme kokeilemme innolla uutta.