Kauppiaspariskunta Linda ja Janne Vuollo aloittavat K-Market Merikarvian kauppiaina maaliskuun lopussa

Linda ja Janne Vuollo aloittavat K-Market Merikarvian kauppiaina 24.3.2019. K-Market Merikarvian nykyinen kauppias Marianne Sippola siirtyy synnyinseuduilleen ja K-Market Hervannan kauppiaaksi Tampereelle.

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 20.2.2019 KLO 11.00 1(2)

Vuollot tulevat Merikarvialle Lapin eteläisimmästä kunnasta Simosta, jossa he ovat toimineet K-Market Simontorin kauppiaina neljän vuoden ajan. Jannen (36) juuret ovat Muoniossa ja Lindan (37) taas Varsinais-Suomessa Salossa, joten Länsi-Suomi on heille tuttu pohjoisesta etelään. Perheeseen kuuluvat lisäksi 4 kk ja 3 vuoden ikäiset pojat.

– Odotamme innolla, että pääsemme tutustumaan paikkakuntaan ja kauppaan. Kauppiaina haluamme panostaa laadukkaaseen ja monipuoliseen valikoimaan ja haluamme olla kaikenikäisten kyläläisten kauppa. Kotimainen ruoka ja raaka-aineet ovat sydäntämme lähellä. Lisäksi pyrimme kehittämään kaupan oheispalveluita, kertoo Janne Vuollo.

Linda ja Janne haluavat tuoda kaupassa näkyviin persoonaansa ja taustaansa sekä tuotevalikoimassa että muussa tekemisessä. Myös asiakkaiden toiveiden kuunteleminen on keskeistä.

– Meihin saa rohkeasti ottaa yhteyttä ja tulla juttelemaan, Vuollot kehottavat.

K-Market Merikarvian henkilökunta jatkaa Vuollojen palveluksessa vanhoina työntekijöinä.

– Tiedämme, että asiakkaat ovat olleet todella tyytyväisiä kaupan henkilökuntaan ja asiakaspalveluun. Olemme iloisia, että pääsemme työskentelemään tällaiseen työyhteisöön, sanoo Linda Vuollo.

Nykyisessä kauppapaikassaan K-Market Simontorilla Vuollot nousivat helmikuussa tunnetuiksi, kun kaupassa nostettiin suomalaisia tuotteita esille erillisillä hyllynreunamerkinnöillä.

Rinnekauppaa ja viestintää

Janne Vuollolla on K-Market Simontorin lisäksi kokemusta muun muassa Lapin suurten laskettelukeskusten K-ruokakaupoista kuten K-Market Jounin Kaupasta ja K-Supermarket Levimarketista.

– Tunturikaupoista minulla on vankka kokemus, nyt on mukava tulla tutustumaan merellisempään ympäristöön ja kesäsesonkiin talvisesongin sijasta, Janne hymyilee.

Linda Vuollo on koulutukseltaan filosofian maisteri historiasta. Hän on työskennellyt tiedottajana ja museolehtorina kauppiasuransa ohella, mutta siirtyy nyt kokonaan kauppiaaksi. Syksyyn asti Linda on äitiyslomalla ja käy kaupalla mahdollisuuksien mukaan.

Vapaa-aikana Janne harrastaa penkkiurheilua ja keräilyä. Musikaalinen Linda soittaa selloa ja laulaa. Molemmat ovat kiinnostuneita historiasta sekä vanhoista rakennuksista ja tavaroista.

K-kauppias Janne Vuollo, p. 050 412 2520

K-Market on moderni kylä- tai kaupunkiyhteisön keskus, 2020-luvun kyläkauppa, lähellä jokaista suomalaista. K-Marketissa kaikki hyvä on lähellä, asioiminen on helppoa ja nopeaa sekä palvelu ystävällistä. K-Marketin kauppias luo valikoiman ja palvelut omien asiakkaiden toiveiden mukaisesti, joten jokainen K-Market on lähialueensa asiakkaiden näköinen. Kaupassa on asiakkaille sopiva monipuolinen valikoima, kattavat palvelut sekä luotettava kilpailukykyinen hintataso. www.k-market.fi