Kemin K-Market Peurasaari saa kauppiaan – kauppiaaksi K-Market Messistä tuttu Arto Hietala

KESKO ALUETIEDOTE 23.3.2017

Lokakuussa Siwasta K-Marketiksi muutettu K-Market Peurasaari saa K-kauppiaan. Kauppiaana aloittaa toukokuussa K-Market Messin kauppias Arto Hietala, joka luotsaa jatkossa kahta K-Marketia Kemissä.

Kokenut kauppias toimi aiemmin 13 vuoden ajan K-Market Ruokakeskuksen kauppiaana Torniossa. Viiden kuukauden "happihyppelyn" jälkeen matka jatkui viime joulukuussa Kemiin K-Market Messin kauppiaaksi.

"Kauppiasura Kemissä on lähtenyt käyntiin hyvin ja asiakkaat ovat jo ehtineet tulla tutuiksi", Arto iloitsee.

Toukokuusta alkaen Arto luotsaa kahta K-Marketia Kemissä, kun hän ottaa vetovastuun myös Siwasta K-Marketiksi viime vuoden puolella muutetusta K-Market Peurasaaresta.

"Uusi kauppani on siisti ja hyvässä kunnossa. Lähden yhdessä tutun henkilökunnan kanssa rakentamaan kaupasta ja sen valikoimasta asiakaskunnan toiveiden mukaista. Aion panostaa erityisesti tuorepuolelle, leipä- ja hedelmä- ja vihannesosastoihin. Aion myös lisätä valikoimiin paikallistuottajien tuotteita", Arto kertoo.

Kemiläisten asiakkaiden ostotottumukset eivät Arton mukaan juurikaan eroa torniolaisista, mutta yksi selkeä erokin löytyy. "Kemissä kuluu leipää huomattavasti enemmän kuin Torniossa. Tämä otetaan luonnollisesti huomioon myös molempien kauppojeni valikoimassa", Arto kertoo.

K-Market Messiin on suunnitteilla lähitulevaisuudessa uudistus- ja laajennustöitä. Messistä tulee uuden ajan lähikauppa ja laajennus antaa mahdollisuuden tehdä valikoimista entistäkin asiakaslähtöisemmät.

Arton perheeseen kuuluu 13-vuotias poika Juho. Arton vapaa-ajan harrastukset ovat hyvin liikunnallisia ja kahden mieluisimman lajin joukkoon lukeutuvat kuntosali ja hiihto.

Siwat ja Valintatalot K-Marketeiksi ja K-kauppiaiden hallintaan

Siwat ja Valintatalot muutetaan K-Marketeiksi, ja tänä vuonna jopa 200 entistä Siwaa ja Valintataloa saa K-kauppiaan. Kaikki K-Marketeiksi muutetut kaupat siirretään K-kauppiaiden hallintaan vuoden 2018 loppuun mennessä. K-ryhmän uudessa liiketoimintamallissa yhdellä kauppiaalla voi olla useita kauppoja.

Arto Hietalan K-Marketit Kemissä:

• K-Market Messi (os. Ouluntie 29)
  • 15.5.2017 alkaen: K-Market Peurasaari (os. Miilukatu 6)

Ruokakaupan palveluiden lisäksi kaupoista löytyy asiakkaiden toivomia lähipalveluita kuten Postin palvelupiste (KM Messi), Matkahuollon pakettipalvelu (KM Peurasaari), Osta & Nosta -käteispalvelu ja Veikkauksen pelit.

Kuva K-kauppias Arto Hietalasta liitteenä.

K-kauppias Arto Hietala, puh. 0400 496 773.

K-Market on moderni kylä- tai kaupunkiyhteisön keskus, 2020-luvun kyläkauppa, lähellä jokaista suomalaista. K-Marketissa kaikki hyvä on lähellä, asioiminen on helppoa ja nopeaa sekä palvelu ystävällistä. K-Marketin kauppias luo valikoiman ja palvelut omien asiakkaiden toiveiden mukaisesti, joten jokainen K-Market on lähialueensa asiakkaiden näköinen. Kaupassa on asiakkaille sopiva monipuolinen valikoima, kattavat palvelut sekä luotettava kilpailukykyinen hintataso. www.k-market.fi.

Avainsanat: