Kemin Keskuspuistokadulla avataan torstaina uusi K-Market

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 16.8.2017

Osoitteessa Keskuspuistokatu 17 avattavan uuden K-Marketin kauppiaina aloittavat K-Citymarket Kemin kauppiaat Janne ja Aulikki Pelttari. Kaupan avajaisia vietetään torstaina 17.8. klo 10 alkaen.

"Panostamme uudessa kaupassa asiakaspalveluun sekä asioinnin helppouteen ja nopeuteen. Haluamme, että jokainen asiakas tuntee itsensä tervetulleeksi kauppaan", sanovat Janne ja Aulikki Pelttari.

Myöhemmin syyskuussa Pelttarien kauppojen määrä kasvaa jo kolmeen, kun kauppiasparin luotsattavaksi siirtyy myös viime talvena Siwasta K-Marketiksi muutettu K-Market Sauvosaari.

K-kauppias Janne Pelttari, puh. 0400 697 537.

Suomessa on tällä hetkellä noin 1200 K-kauppiasta, joista ruokakauppiaina toimii noin 900 yrittäjää. K-kauppiasyrittäjä tuo hyvän palvelun, osaamisen ja paikallistuntemuksen kautta lisävoimaa ketjutoimintaan. K-kauppiaat vastaavat kauppansa asiakastyytyväisyydestä, henkilökunnasta ja liiketoiminnan tuloksellisuudesta.

Avainsanat:

Yrityksestä

K-ryhmän noin 43 000 hengen porukka työskentelee päivittäin, jotta asiakkaiden olisi kiva käydä kaupoissamme kahdeksassa maassa. Autamme yli 1 800 kauppaamme palvelemaan asiakkaitaan päivittäistavarakaupassa, rakentamisen ja talotekniikan kaupassa sekä autokaupassa. Teemme työtämme suurella sydämellä huomioiden samalla yhteiskuntaa ja ympäristöä. Olemme maailman vastuullisin ruokakauppa ja uudistuaksemme kokeilemme innolla uutta.