”Kesän maku tulee tästä ihan meidän kaupan läheltä”

K-Supermarket Paimiossa vietetään perjantaina 28.7. Paikallista sinulle -lähiruokatapahtumaa. Tapahtuma kerää kauppaan kourallisen Paimion lähi- ja pientuottajia sekä lähiruokaa rakastavia asiakkaita. Kesän aikana järjestetään noin 100 Paikallista sinulle -tapahtumaa ympäri Suomen.

Kaupassa panostetaan paikallisten lähi- ja pientuottajien tuotteisiin ympäri vuoden. Paikallista sinulle -tapahtuman tarkoituksena on muistuttaa asiakkaita siitä, että monet heidän suosikkituotteistaan tulevat aivan Paimion lähimaastosta.

”Kesän maku tulee tästä ihan meidän kaupan läheltä. Tapahtumassa on esillä etenkin paikallisia puutarhoja ja viljelijöitä, sillä Paimiossa on niitä runsaasti”, toteaa K-supermarket Paimion kauppias Terhi Wiren.

K-Supermarket Paimion asiakkaiden mieltymys lähiruokaan näkyy myös heidän ostokäyttäytymisessä. ”Monet lähi- ja pientuottajien tuotteet ovat tulleet valikoimaamme juuri asiakkaan toiveesta. Näin myös muut asiakkaat ovat löytäneet heidän tuotteensa”, kauppias kertoo.

Mukana perjantain tapahtumassa ovat muun muassa seuraavat lähi- ja pientuottajat: Hagströmin Puutarha, Lindroosin Puutarha, Pitkäsen Kurkkutila, Kurjesuon kananmunat, Sauvon Hereford, Sauvon säilyke, Sauvon Puotipuksu sekä Alanteen Tila.

Perheen pienimmille järjestetään ilmainen poniajelu klo 12-14 kaupan pihalla.

Kauppias toivottaa asiakkaat lämpimästi tervetulleiksi Paikallista sinulle -tapahtumaan perjantaina. Tuottajat ovat paikalla noin klo 10 alkaen.

K-Supermarket Paimio kauppias, Terhi Wiren, p. 040 7016731

Kesäsomettaja, Keskon päivittäistavaratoimiala, Saija Jantunen, p. 050 4333404

Paikallista sinulle -verkkosivut: http://www.k-supermarket.fi/paikallista-sinulle/

K-Supermarket