Keskon pääomamarkkinapäivä 7. joulukuuta 2022

Kesko kutsuu sijoittajat, analyytikot ja median edustajat keskiviikkona 7. joulukuuta 2022 kello 14–16 pidettävään pääomamarkkinapäiväänsä.

Tilaisuudessa Keskon johto kertoo yhtiön strategian toteutuksesta sen kolmella toimialalla, eli päivittäistavarakaupassa, rakentamisen ja talotekniikan kaupassa ja autokaupassa. Lisäksi käsitellään ajankohtaisia teemoja, kuten inflaatiota, energiaa ja vihreää siirtymää. Tilaisuus on englanninkielinen.

Pääomamarkkinapäivä pidetään Keskon K-Kampuksella Helsingin Kalasatamassa, osoitteessa Työpajankatu 12, 00580 Helsinki. Tilaisuutta voi seurata myös verkon välityksellä joko suorana tai jälkikäteen tallenteena osoitteessa kesko.fi/raporttikeskus. Tilaisuuden aikana on mahdollisuus esittää kysymyksiä.

Paikan päälle tulijoiden on ilmoittauduttava 23. marraskuuta 2022 mennessä Minna Hannulalle (etunimi.sukunimi@kesko.fi). Tapahtuman seuraaminen verkossa ei vaadi rekisteröintiä.

Tilaisuuden ohjelma ja esitysmateriaalit sekä webcast-linkki julkaistaan myöhemmin osoitteessa kesko.fi/raporttikeskus.

Lisätietoja antaa sijoittajasuhdejohtaja Hanna Jaakkola, puh. 010 53 23540.

Tervetuloa!

KESKO OYJ