Kettusille kaksi uutta ruokakauppaa: "Savonlinnassa arvostetaan lähiruokaa ja mutkatonta asiointia"

KESKO ALUETIEDOTE 13.10.2016

K-supermarket Eväskellarin kauppiaat Esa Kettunen ja Sari Kettunen ottavat kevääseen mennessä vastuulleen kaksi uutta kauppaa Savonlinnassa. Kettuset aloittavat marraskuussa K-Market Hernemäen kauppiaina ja toukokuussa 2017 K-Market Pihlajaniemen kauppiaina.

K-Market Hernemäki on entinen Valintatalo ja K-Market Pihlajaniemi nykyinen Siwa, joka muutetaan K-Marketiksi marraskuussa. Kettuset jatkavat kauppiaina myös K-supermarket Eväskellarissa.

Uusista K-Marketeistaan kauppiaspari lähtee rakentamaan tuoreita lähikauppoja, joiden valtteja ovat hyvä asiakaspalvelu, luotettava hintataso ja tuotteiden hyvä jokapäiväinen saatavuus. Asiakkaiden toiveet huomioidaan valikoimien muodostamisessa.

"Muutoksien kanssa ei kuitenkaan hötkyillä, vaan kauppoja lähdetään kehittämään askel kerrallaan ja luottavaisin mielin", K-kauppias Esa Kettunen kertoo.

Kettuset tuntevat savonlinnalaisten asiakkaiden tarpeet hyvin. "Savonlinnassa arvostetaan hyvää palvelua, mutkatonta asiointia ja luotettavuutta. Myös paikalliselle lähiruoalle sekä Matkahuollon ja Postin kaltaisille oheispalveluille on täällä paljon kysyntää, jonka tulemme ottamaan myös uusissa kaupoissamme huomioon", Esa painottaa.

Esa ja Sari Kettunen ovat molemmat työskennelleet K-ryhmässä lähes 15 vuoden ajan. Kauppiasuralle Kettuset ajoi työn monimuotoisuus. Perheeseen kuuluu myös neljä poikaa, joista kolme vanhinta asuu Etelä-Suomessa ja nuorin, Eetu, on mukana Savonlinnassa. Perheen arjen täyttävät Sarilla koiran ulkoilutus sekä Eetun jääkiekkoharrastus SaPKo:ssa ja Esalla trumpetinsoitto. Kettuset ovat myös innokkaita ruoanlaittajia.

Esa ja Sari Kettusen kaupat Savonlinnassa:

• K-supermarket Eväskellari (os. Aholahdentie 14), toimineet kauppiaina syyskuusta 2015
  • K-Market Hernemäki (os. Pihlajavedentie 21), aloittavat kauppiaina 14.11.2016
  • K-Market Pihlajaniemi (os. Nuottamiehentie 2, nykyinen Siwa, muutetaan K-Marketiksi joulukuussa), aloittavat kauppiaina toukokuussa 2017

Kuva K-kauppiaspari Esa ja Sari Kettusesta liitteenä.

K-kauppias Esa Kettunen, puh. 0400 165 264.

Noin 900 K-ruokakaupan asiakastyytyväisyydestä vastaavat K-ruokakauppiaat, joiden kanssa Keskon päivittäistavarakauppa toimii ketjuliiketoimintamallilla. K-ruokakauppojen ketjuja ovat K-citymarket, K-supermarket ja K-Market. K-ruokakaupat ovat alansa vastuullisimpia maailmassa. Lisäksi vahvuuksia ovat ylivoimaiset tuoreosastot, ammattitaitoinen palvelu, laajimmat valikoimat, suomalaiset tuotteet ja Pirkka. K-ruokakaupat ovat sekä laadukkaita että edullisia.

Suomen Lähikaupan hankinnan ja laajan K-Market-uudistuksen myötä suomalaisten kuluttajien arvostamat lähikauppapalvelut paranevat merkittävästi. K-Market-ketjun uudistus etenee vauhdilla, kaikki yli 400 K-Marketia ja noin 600 Siwaa ja Valintataloa uudistetaan yhtenäisen ketjubrändin alle. Koko ketju on uudistettu vuoden 2018 loppuun mennessä.

K – jotta kaupassa olisi kiva käydä.

Avainsanat: