Kolarin K-Market uudistuu

K-Market Kolari saa remontissa avaruutta ja K-Market ketjun raikkaan, oranssinsävyisen ilmeen. Avajaisia juhlitaan perjantaina 3.3.

KESKO ALUETIEDOTE 1.3.2017

K-Market Kolarin muutos näkyy asiakkaille heti kauppaan astuttaessa, sillä kassa-alueesta tuli remontin myötä entistä avarampi. Hedelmät ja vihannekset löytyvät nyt ensimmäiseksi kauppaan tultaessa, ja hedelmä- ja vihannesosaston kaikki kalusteet on uusittu. Myös pullokone on uusittu. Viimeisen silauksen muutostöille tuo kaupan raikas, oranssinsävyinen ilme. Kauppa on ollut auki remontin ajan, joten asiakkaat ovat voineet seurata muutosten etenemistä.

- Asiakkailta on jo tullut positiivista palautetta uudesta hyvännäköisestä hedelmä- ja vihannestiskistä, kertoo kauppias Tarmo Vaarala.

Uudistuneen kaupan avajaisia vietetään perjantaina 3. maaliskuuta. Kaupassa on silloin tarjolla kakkukahvit asiakkaille.

K-Market Kolari on avoinna maanantaista lauantaihin klo 7.00–21.00 ja sunnuntaisin klo 11.00–21.00.

Lisätietoja: K-kauppias Tarmo Vaarala, puh. 050 468 5610

K-Market on moderni kylä- tai kaupunkiyhteisön keskus, 2020-luvun kyläkauppa, lähellä jokaista suomalaista. K-Marketissa kaikki hyvä on lähellä, asioiminen on helppoa ja nopeaa sekä palvelu ystävällistä. K-Marketin kauppias luo valikoiman ja palvelut omien asiakkaiden toiveiden mukaisesti, joten jokainen K-Market on lähialueensa asiakkaiden näköinen. Kaupassa on asiakkaille sopiva monipuolinen valikoima, kattavat palvelut sekä luotettava kilpailukykyinen hintataso.

Yrityksestä

K-ryhmän noin 43 000 hengen porukka työskentelee päivittäin, jotta asiakkaiden olisi kiva käydä kaupoissamme kahdeksassa maassa. Autamme yli 1 800 kauppaamme palvelemaan asiakkaitaan päivittäistavarakaupassa, rakentamisen ja talotekniikan kaupassa sekä autokaupassa. Teemme työtämme suurella sydämellä huomioiden samalla yhteiskuntaa ja ympäristöä. Olemme maailman vastuullisin ruokakauppa ja uudistuaksemme kokeilemme innolla uutta.