Kristiina Koivunen K-Market Taivassalon kauppiaaksi

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 18.1.2018

Kristiina Koivunen (46) aloittaa helmikuun alussa K-Market Taivassalon kauppiaana. Kristiinalla on vankka kaupan alan kokemus ja Taivassalo on hänen kolmas kauppapaikkansa.

Kristiina on suorittanut työn ohessa esimiesvalmennuksen ja K-kauppiastutkinnon. Kauppiaana hän on toiminut Hinnerjoen K-extra Kulmatorissa ja Lapin K-Market Lapinpadassa. Viimeisimmäksi hän on työskennellyt Rauman K-Citymarketissa.

Kiehtova kauppiaan ammatti

Kristiina kertoo, että kauppiasuralle palaamiseen vaikutti yrittämisen haasteellisuus ja vapaus. Lisäksi kaikkein lähinnä sydäntä hänellä on asiakaspalvelu. Kauppiaana työ on monipuolista ja joka päivä on erilainen.

”K-Market Taivassalossa kauppa on hyvässä kunnossa ja tuotevalikoimat runsaat. Mutta pyrimme niitä edelleen parantamaan ja kuuntelemaan asiakaskuntamme toiveita”, listailee Kristiina. ”Otan mielelläni vastaan vinkkejä lähialueen tuottajista ja tuotteista. Haluamme olla monipuolinen ja palveleva K-market, josta saa kaiken tarvitsemansa mukaan yhdellä käynnillä”.

Suurella innolla Taivassaloon!

”Odotan jo kovasti Taivassaloon tuloa ja innolla lähden kehittämään kauppaa ja tutustumaan asiakkaisiin. Tervetuloa uudet ja vanhat asiakkaat; tavataan kaupalla!”, toivottaa Kristiina.

Kaupan nykyinen henkilökunta siirtyy Kristiinan palvelukseen vanhoina työntekijöinä. Lisäksi Kristiinan puoliso Sami Koivunen auttaa kaupalla tarvittaessa. Koivusten perheeseen kuuluu kaksi aikuista lasta ja vielä kotona asuva tytär Ellen 15 vuotta. ”Olen myös mummo kolmelle lapsenlapselle. Vapaa-aikani kuluu koirani Taran kanssa harrastaen ja luonnossa ulkoillen”, kertoo Kristiina.

Lisätietoja: K-kauppias Kristiina Koivunen, puh. 044 553 8543

K-Market on moderni kylä- tai kaupunkiyhteisön keskus, 2020-luvun kyläkauppa, lähellä jokaista suomalaista. K-Marketissa kaikki hyvä on lähellä, asioiminen on helppoa ja nopeaa sekä palvelu ystävällistä. K-Marketin kauppias luo valikoiman ja palvelut omien asiakkaiden toiveiden mukaisesti, joten jokainen K-Market on lähialueensa asiakkaiden näköinen. Kaupassa on asiakkaille sopiva monipuolinen valikoima, kattavat palvelut sekä luotettava kilpailukykyinen hintataso. www.k-market.fi.

Avainsanat: