Kupittaa valittu K-citymarketien parhaaksi lihakaupaksi

KESKO ALUETIEDOTE 24.11.2016

K-citymarket-ketju on palkinnut vuoden parhaat kaupat. Vuoden 2016 parhaaksi lihakaupaksi valitun Turun K-citymarket Kupittaan puolesta puhui laadukas palvelu.

”Huippuhyvä lihakauppa tunnetaan ylivertaisesta palvelustaan. Palvelutiski palvelee iltaan asti ja osaava henkilökunta opastaa asiakasta niin, että palvelun jälkeen asiakas tuntee itsensä taitavaksi kokiksi”, perustelee K-citymarket-ketjun johtaja Johanna Kontio valintaa.

”Kaupassamme työskentelevät edelleen oikeat lihamestarit. Teemme kaupassa itse jauhelihat ja leikkaamme lihat sen sijaan, että ne tulisivat valmiiksi pakattuina. Mukava huomata, että asiakkaat ovat tähän tyytyväisiä ja työ palkitaan”, toteaa K-citymarket Kupittaan kauppias Hannu Aaltonen.

Aaltonen on toiminut K-citymarket Kupittaan kauppiaana vuodesta 2000.

K-citymarket-ketju palkitsee vuosittain parhaat kauppansa. Muita palkittuja olivat:

•  Paras K-citymarket: K-citymarket Päivölä, Seinäjoki
  •  Paras hevikauppa: K-citymarket Ruoholahti, Helsinki
  •  Paras kalakauppa: K-citymarket Sello, Espoo
  •  Paras kassapalvelu: K-citymarket Pilkko, Joensuu ja K-citymarket Karisma, Lahti

K-kauppias Hannu Aaltonen, 0400 522 757, hannu.aaltonen@citymarket.fi
K-citymarket-ketjun johtaja Johanna Kontio, p. 010 5322 125, johanna.kontio@kesko.fi

K-citymarket on suomalainen moderni hypermarket, joka tarjoaa asiakkailleen monipuoliset ja laajat valikoimat elintarvikkeita sekä käyttötavaraa. K-citymarket tunnetaan parhaista tarjouksistaan, paikallisista valikoimistaan ja ruokaosaamisestaan. Jokaisessa K-citymarketissa toimii kauppiasyrittäjä. Suomessa on tällä hetkellä 80 K-citymarketia. www.k-citymarket.fi

K – Jotta kaupassa olisi kiva käydä

Avainsanat: