Laajempi kauppa, entistäkin suurempi valikoima – K-Citymarket Heinolan täysuudistus on valmis

K-Citymarket Heinolan kokonaisuudistus on valmistunut. Laajentunut kauppa tarjoaa asiakkaille entistäkin suuremman valikoiman sekä sähköautoilijoille paljon latauspaikkoja. Uudistuneen kaupan avajaisia juhlitaan torstaina 30.5.

Heinolan K-Citymarket uudistui remontissa lattiasta kattoon. Mittava peruskorjaus kattoi muun muassa talotekniikan, kalustuksen, myymälämiljöön, valaistuksen, sähköjen ja ilmanvaihtokoneiden uusimisen. Myös kaupan kylmälaitteet vaihdettiin uusiin, ympäristöystävällistä hiilidioksidia kylmäaineena käyttäviin laitteisiin. Tehdyt uudistukset ja korjaukset parantavat merkittävästi kiinteistön energiatehokkuutta.

Kauppias Risto Veijanen kertoo, että remontin lähtökohtana oli tuoda kauppa nykyaikaan kaikilta osin.

”Tavoitteemme remontissa oli, että asiakkaillamme olisi kivaa ja viihtyisää käydä kaupassa. Jotta asioinnista tulisi entistäkin helpompaa, levensimme esimerkiksi käytäviä ja madalsimme hyllyjä. Myös opasteita parannettiin.”

Lisäksi kiinteistöä laajennettiin noin 700 neliömetriä. Uusiin tiloihin sijoitettiin talotekniikka ja varastotilat. Myyntipinta-alaa kauppa sai lisää noin 400 neliömetriä sisäisillä järjestelyillä. Se tarkoittaa entistäkin laajempaa elintarvikkeiden valikoimaa, erityisesti tuoretuotteiden puolella.

Kesä on Heinolan K-Citymarketille suuri sesonki ja kesän aikana valikoima onkin kauppiaan mukaan hieman erilainen kuin talvikaudella. Uutuutena kaupassa on nyt myös itsepalveluperiaatteella toimiva kahvila, jossa voi nauttia kahvilatuotteiden lisäksi vaikkapa kaupasta ostamaansa sushia tai lämmittää mikroaterian.

”Iso kiitos asiakkaillemme kärsivällisyydestä ja siitä, että kävitte kaupassamme vuoden kestäneen pitkän remontin läpi. Lisäksi haluan kiittää hienoa henkilökuntaamme, joka eli koko remontin ajan mukana hyvällä sykkeellä ja hymyssä suin.”

Veijanen kiittää myös remontin tekijöitä, joita oli työmaalla parhaimmillaan 55 henkilöä.

”Iso kiitos! Teistä tuli meille kaupalla kuin toinen perhe. Hoiditte remontin ammattitaitoisesti ja otitte asiakkaamme huomioon hienosti.”

Myös kaupan käyttötavaraosastot on täysin uudistettu sekä myymälän ilmeen että kalusteiden osalta. Tavaratalopäällikkö Tanja Lehtinen kertoo, että käyttötavaravalikoimia on päivitetty vastaamaan paremmin asiakkaiden tarpeita. Asiakaspalvelupiste on täydentynyt uudella Postin pakettipisteellä ja kaupan aulasta löytyvät lisäksi noutolokerikot paketeille.

Myös kassa-alue on kokonaan uudistettu ja sieltä löytyy uusia itsepalvelukassoja. Samassa rakennuksessa oleva Alko on remontoitu ja uudistettu. Sähköautoilijoille remontti toi iloisia uutisia, sillä kaupan parkkipaikalle tuli 18 uutta K-Lataus-pistettä. Tulevaisuudessa latauspaikkoja on helppo lisätä jopa sadalle autolle.

Heinolan K-Citymarketin remontti on osa Keskon kasvustrategian mukaista päivittäistavarakaupan kauppapaikkaverkoston uudistamista. Hypermarket-kokoisten kauppojen myynti on kasvanut Suomessa merkittävästi ja niiden vaikutus päivittäistavarakaupan markkinaosuuteen on olennainen.

”Haluamme tarjota asiakkaillemme entistäkin parempia palveluja. Uudistettu Heinolan K-Citymarket vastaa asiakkaidensa tarpeisiin hienosti, ja samalla kiinteistö on entistäkin vastuullisempi. Kesä on tälle kaupalle tärkeää aikaa ja onkin hienoa, että remontti valmistui juuri sesonkiin sopivasti”, sanoo K-Citymarket-ketjun johtaja Ari Sääksmäki.

Uudistuneen kaupan avajaisia juhlitaan torstaina 30.5. kakkukahvein. Luvassa on huikeita avajaistarjouksia ja arvontoja. Kaupalla voi tavata myös Sipi-pellen sekä Burgerimiehet-tv-sarjastakin tutun ravintoloitsija Ossi Lahtisen, joka maistattaa uuden PUPS-hodarisarjansa tuotteita.

K-Citymarket Heinola jatkaa tutuilla aukioloajoillaan. Kauppa on arkisin kello 8–21 ja viikonloppuisin kello 8–20.

K-ryhmän viestintä (ma-pe klo 9-16), 010 53 50200, viestinta@kesko.fi

K-Citymarket on suomalainen moderni hypermarket, joka tarjoaa asiakkailleen monipuoliset valikoimat elintarvikkeita ja käyttötavaraa. K-Citymarket tunnetaan inspiroivista valikoimistaan ja palveluistaan, erinomaisesta ruokaosaamisesta sekä vaivattomasta asiointikokemuksesta. Jokaisessa K-Citymarketissa toimii kauppiasyrittäjä. Suomessa on tällä hetkellä 81 K-Citymarketia. www.k-citymarket.fi

K-Citymarket – Cittari hoitaa