Lahden K-Citymarket Paavolaan uusi kauppias

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 15.9.2017

Petri Putila aloittaa kauppiaana 22.1.

K-Citymarket Lahti Paavolan uutena kauppiaana aloittaa tammikuussa Petri Putila, 33. Putilalla on taustallaan pitkä ura kaupan alalla. Koulutukseltaan Putila on tradenomi ja hän opiskelee parhaillaan Jyväskylän yliopistossa.

”Kauppiasurassa minua kiehtoo mahdollisuus tehdä työtä asiakkaiden hurmaamiseksi ja asiakaskokemuksen parantamiseksi. Haluan tarjota kaupassani myös trendikkäitä uutuuksia sekä käydä jatkuvasti aktiivista vuoropuhelua asiakkaiden kanssa”, Putila kertoo.

Paavolan K-Citymarket on perinteikäs markkinapaikka. Kauppa avattiin vuonna 1971 ja se on K-Citymarket-ketjun ensimmäinen myymälä.

”Aion panostaa jatkossa tuoreosastoihin, etenkin hedelmä- ja vihannesosastoon ja tuoreeseen kalaan. Näissä kaupan kokenut ja osaava henkilökunta onkin jo tehnyt erinomaista työtä”, Putila suunnittelee.

Putilalle on tärkeää, että kaupassa on kiva käydä.

”Kaupassa käydään monesti töiden jälkeen kiireisenä, joten positiivinen kokemus koostuu monesti hyvin pienistäkin asioista, esimerkiksi iloisesta henkilökunnasta tai uutuustuotteista”, Putila sanoo.

Asiakkaiden arkea K-Citymarket Paavolassa helpottavat myös ruoan verkkokauppa sekä Postin palvelut.

K-Citymarket Paavolan nykyinen kauppias Marko Laaksonen siirtyy avaamaan Tampereelle rakentuvaa uutta K-Supermarket Ratinaa.

Kauppias Petri Putila, 050-4669934, petri.putila@citymarket.fi

Suomessa on tällä hetkellä noin 1200 K-kauppiasta, joista ruokakauppiaina toimii noin 900 yrittäjää. K-kauppiasyrittäjä tuo hyvän palvelun, osaamisen ja paikallistuntemuksen kautta lisävoimaa ketjutoimintaan. K-kauppiaat vastaavat kauppansa asiakastyytyväisyydestä, henkilökunnasta ja liiketoiminnan tuloksellisuudesta.

Avainsanat: