Lahden Neste K Kivistönmäkeen Burger King ja kauppiaaksi liikenneasemakonkari Jokke Väisänen

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 19.5.2017 KLO 9:15

Uudistusremontin vuoksi sulkeutunut Neste K Kivistönmäki avataan uudelleen syyskuussa, jolloin asemalle avautuu Lahden toinen Burger King -ravintola. Uudeksi K-kauppiaaksi liikenneasemalle saapuu Jokke Väisänen, joka toimii Neste K ‑kauppiaana jo Järvenpäässä. Merkittävänä uudistuksena liikenneaseman autonpesupalvelut modernisoidaan ja pesumaailmaa laajennetaan. Polttoaineenjakelu asemalla jatkuu normaalisti koko remontin ajan.

– Aseman remontin suunnittelu on nyt käynnissä ja vahvistan, että asemalle avataan syyskuussa Burger King -ravintola. Burger King sopii erittäin hyvin Neste K Kivistönmäkeen, sillä asiakkaamme arvostavat laadukasta, mutta nopeasti tilattavaa ruokaa, kertoo Neste K Kivistönmäen uusi K-kauppias Jokke Väisänen.

Remontti käynnistyy vanhojen materiaalien purkutöillä. Polttoaineen jakelu tapahtuu Kivistönmäessä normaalisti remontista huolimatta.

– Kivistönmäki menee sisäpinnoiltaan, keittiöltään ja kalusteiltaan aivan uusiksi. Asema sisustetaan uuden Neste K -konseptin mukaiseksi. Toinen asemani Järvenpäässä on jo uudistettu ja uskon kahden aseman synergiahyötyjen näkyvän lopulta myös asiakkaille, jatkaa Väisänen.

Neste K Kivistönmäen autonpesupalvelut uudistuvat täysin. Asemalla tulee jatkossakin olemaan suuri pesuhalli ja itsepesun mahdollisuus, jota palveluna kehitetään uudistuksessa entistä kätevämmäksi.

Rekrytointitarve noin 30 henkilöä

Uusien ravintolapalvelujen myötä Neste K Kivistönmäki hakee nyt uusia työntekijöitä. Aseman rekrytointitarve syksyksi on noin 30 henkilöä, jotka tulevat työskentelemään yhteisesti Burger King -ravintolan ja liikenneaseman muiden toimintojen parissa.

Liikenneaseman oma kahvila uudistetaan Koon kahvilaksi ja samalla aseman ruokatarjonta uudistuu 2020-luvulle tarjoten parasta ruokaa Suomen maantiellä liikkujille.

Remontin lisäksi myös henkilökunnan ruokaosaamista tullaan syventämään keittiömestari Pekka Terävän johdolla Food Camp Finlandin ravintolakoulutuksessa Helsingissä.

Liikenneasema palvelee edelleen myös K-ruokakaupan palveluillaan, josta löytyy hyvä valikoima ruoanlaiton perusraaka-aineita ja myös paikallisia tuotteita.

Tavoitteena 100 Neste K -aseman verkosto

Nesteen ja K-ryhmän lähes 70 yhteistä asemaa muutetaan ja uudistetaan Neste K -liikenneasemiksi vuoden 2017 loppuun mennessä. Tavoitteena on rakentaa kaikkiaan noin 100 Neste K -aseman verkosto. Investoinnin arvo on kokonaisuudessaan kymmeniä miljoonia euroja.

Asemilla asiakkaille tarjotaan monipuolista ja laadukasta ruokaa joko paikan päällä nautittavaksi tai mukaan otettavaksi. Suomen Neste K -liikenneasemat eivät ole toistensa kopioita, vaan kullakin asemalla on omat erityistarpeensa ja mahdollisuutensa sijainnista ja asiakaskunnasta riippuen.

Neste K -liikenneasemien uudistus on osa K-ryhmän lähimarkkinastrategiaa, jossa asiakkaille tarjotaan laadukkaita ja yksilöllisiä palveluita, nopeasti ja vaivattomasti.

K-kauppias Jokke Väisänen, p. 040 508 0230
Ketjujohtaja, Mikko Paukkonen, Neste K -liikenneasemat, p. 050 567 9761

Neste K -liikenneasemat tarjoavat asiakkaille palvelua ”Paremman pysähdyksen taktiikan” mukaisesti. Tavoitteena on tarjota asiakkaille Suomen ylivertaisin liikenneasemakokemus sekä parasta ruokaa maanteillä liikkujille. Nesteen ja K-ryhmän lähes 70 yhteistä asemaa muutetaan ja uudistetaan Neste K -liikenneasemiksi vuoden 2017 loppuun mennessä.

K – jotta kaupassa olisi kiva käydä.