Lahden vanhalle linja-autoasemalle K-Market

Kesko on solminut vuokrasopimuksen Salpausselän Rakentajat Oy:n kanssa. Uusi K-Market avataan Lahden vanhalle linja-autoasemalle alkuvuodesta 2018.

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 8.5.2017

Kaupan myyntiala tulee olemaan noin 500 neliötä. Parkkipaikkoja kaupan pihalle tulee noin 30.

”Sijainti on liikenteellisesti oivallinen uuden ajan K-Marketille. Hienoa, että saamme kasvavan asutusalueen välittömään läheisyyteen kauppapaikan, joka tunnetaan Lahdessa vanhastaan”, kertoo Keskon Etelä-Suomen aluejohtaja Antti Palomäki.

Linja-autoasema on suojeltu rakennuskohde. Museovirasto on suunnittelussa mukana, jotta entisöinti tehdään suojelukohteen vaatimusten mukaisesti. Rakennuksen muutostyöt alkavat toukokuussa ja uusi K-Market avataan arviolta alkuvuodesta 2018.

”Rakennuksen julkisivu sekä sisäosista aula on suojeltu. Julkisivut kunnostetaan remontin yhteydessä. Aseman sisällä uusitaan koko LVIS-automatiikka sekä valaistus perusteellisesti. Uusi K-Market tulee sijaitsemaan aulan vasemmalla puolella. Kauppa rakennetaan sisäosilta uutta vastaavaksi,” kertoo Salpausselän Rakentajien toimitusjohtaja Tapani Pöyry.

Keskon Etelä-Suomen aluejohtaja Antti Palomäki, puh. 050 656 17

K-Market on moderni kylä- tai kaupunkiyhteisön keskus, 2020-luvun kyläkauppa, lähellä jokaista suomalaista. K-Marketissa kaikki hyvä on lähellä, asioiminen on helppoa ja nopeaa sekä palvelu ystävällistä. K-Marketin kauppias luo valikoiman ja palvelut omien asiakkaiden toiveiden mukaisesti, joten jokainen K-Market on lähialueensa asiakkaiden näköinen. Kaupassa on asiakkaille sopiva monipuolinen valikoima, kattavat palvelut sekä luotettava kilpailukykyinen hintataso. www.k-market.fi.