• K-ryhmä/

Lahden vanhan linja-autoaseman K-Market Kartano avataan maaliskuussa – kauppiaaksi Olli Nissinen

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 12.1.2018

Lahden vanhalle linja-autoasemalle avataan maaliskuun alussa uusi lähikauppa, K-Market Kartano. Kauppias Olli Nissinen (33) ottaa myöhemmin kesäkuussa vastuulleen myös K-Market Kivistönmäen.

"K-Market Kartano on hyvällä paikalla vilkkaan Lahdenkadun varrella. Keskustakaupan valikoimassa korostuvat take away -ruoat ja -juomat, laadukas paistopiste sekä runsas hedelmä- ja vihannesosasto", Olli Nissinen sanoo.

Uuteen K-Marketiin rekrytoidaan kymmenkunta työntekijää, joiden kanssa Olli lähtee rakentamaan nykyaikaista, hyvän valikoiman ruokakauppaa, jossa on kiva käydä. Asiakkaita Olli kehottaa vetämään rohkeasti hihasta ja kertomaan toiveensa.

"Kesäkuussa aloitan myös K-Market Kivistönmäen kauppiaana. Kauppa on entinen Valintatalo, ja se remontoidaan ja avataan uudistuneena", Olli vihjaa.

Olli Nissinen on toiminut K-ruokakauppiaana aiemmin noin seitsemän vuoden ajan, ensin K-Market Neulamuikussa Kuopiossa, sitten K-Supermarket Viitasaaressa ja viimeksi K-Supermarket Mukkulassa Lahdessa.

Koti Lahdesta on jo löytynyt, ja Olli muuttaa kaupunkiin lähiviikkoina yhdessä poikansa kanssa. Vapaa-aika kuluu pojan kanssa ja liikunnan parissa.

Olli Nissisen K-Marketit Lahdessa:

• Maaliskuun alussa avattava K-Market Kartano (os. Kartanonkatu 1)
  • 11.6.2018 alkaen: K-Market Kivistönmäki (os. Lahdenkatu 48)

K-kauppias Olli Nissinen, puh. 040 733 5444.

K-Market on moderni kylä- tai kaupunkiyhteisön keskus, 2020-luvun kyläkauppa, lähellä jokaista suomalaista. K-Marketissa kaikki hyvä on lähellä, asioiminen on helppoa ja nopeaa sekä palvelu ystävällistä. K-Marketin kauppias luo valikoiman ja palvelut omien asiakkaiden toiveiden mukaisesti, joten jokainen K-Market on lähialueensa asiakkaiden näköinen. Kaupassa on asiakkaille sopiva monipuolinen valikoima, kattavat palvelut sekä luotettava kilpailukykyinen hintataso. www.k-market.fi.

Avainsanat: