Lapin paras K-Market on Torniossa – kolme kunniamainintaa myös Lappiin

Alueensa parhaaksi vuoden 2018 K-Market kauppiaaksi valittiin Timo Seppälä Tornion K-Market Timpantorista. Palkinnon perusteina olivat erinomainen myynnin- ja asiakastyytyväisyyden kehitys, suunnitelmallinen toiminta sekä jatkuva oman toiminnan uudistaminen.

Alueiden parhaita K-Marketeja palkittiin K-Market-ketjun kauppiaspäivillä keskiviikkona 23. tammikuuta Lapland Hotel Oulussa. Juhlaan olivat kerääntyneet noin 130 K-Market-kauppiasta ja kauppiaspariskuntaa Pohjois-Pohjanmaalta, Kainuusta ja Lapista.

Lapin voitto Tornioon

– Olen erittäin otettu saamastani tunnustuksesta. Kiitos siitä eritoten asiakkaille. Olen pitkäjänteisesti kehittänyt Timpantoria ja siitä onkin mielestäni kehittynyt oman kylänsä palvelukeskus, kertoo kauppias Timo Seppälä.

– Lisäpalvelut tuovat kauppaan lisäarvoa. Omaan kauppaani olen tuonut esimerkiksi St1-kylmäaseman, AGA-kaasunmyynnin, Postin, Veikkauksen, Matkahuollon ja Schenkkerin palvelupisteen, sanoo Seppälä.

– On kunnia-asiani että myymälä on siisti, tuotteet hyvälaatuisia ja kauppa hyvällä valikoimalla. Asiakasta palvellaan, autetaan ja huomioidaan. Asiakastoiveet otetaan aina huomioon. Hyvä henkilökunta on kaupan sydän siinä mielessä, että iloinen ilmapiiri luo kaupan tunnelman asiakkaiden suuntaan, sanoo Seppälä.

– Kaupan kehitys on kulkenut oikeasuuntaisesti, sillä mittausten mukaan asiakastyytyväisyys on Lapin K-Marketeista yksi parhaimmista ja se on kehittynyt vuosi vuodelta aina vaan paremmaksi, kertoo Seppälä.

K-Market-ketjun edustajat lukivat palkintojenjakotilaisuudessa yhden kaupasta kerrotun asiakaspalautteen, joka summasi K-Market Timpantorin olemuksen erinomaisesti ja tiivisti palkinnon myöntöperusteen:

”Henkilökunta on todella asiantuntevaa. Loistavaa asiakaspalvelua ja vahvaa ammattitaitoa. Hevi osasto on monipuolinen tämän kokoluokan kauppaan. :)”

Kolme kunniamainintaa Lappiin

K-Marketin kauppiaspäivillä palkittiin myös muiden alueiden parhaita kauppiaita sekä annettiin kunniamainintoja eri osa-alueilla onnistuneesta kaupanteosta.

Vuoden teko tunnustuksella palkittiin Pirttikosken K-Market Rinteen kauppiaat Jussi ja Reino Rinne. Tunnustus myönnettiin Mummobussi-konseptin keksimisestä ja käytännön toteutuksesta jo vuosien ajan. K-Market Rinteen Mummobussi on kuljettanut lähikylien asukkaita kauppaan jo 45 vuoden ajan.

Vuoden Monimyymäläkauppias -tunnustuksella palkittiin Tanja Rytilahti, joka luotsaa kahta ketjun kauppaa Rovaniemellä; K-Market Ounasmetsää, ja K-Market Pöykkölää. Tunnustus myönnettiin monikauppamallin erittäin ansiokkaasta johtamisesta.

Vuoden Plussakauppias -kunniamaininnan sai K-Market Jounin kaupan kauppias Sampo Kaulanen Kolarin Äkäslompolosta. Hän oli ansiokkaasti sitouttanut asiakkaitaan Plussa-kanta-asiakasohjelmalla kauppansa asiakkaiksi erilaisten kampanjoiden ja etujen monipuolisella tarjoomalla.

K-Market ketjuun kuuluu lähes 800 kauppaa ympäri Suomen. Oman alueidensa parhaita K-Marketeja palkittiin tammikuun aikana myös kolmessa muussa vastaavassa tilaisuudessa.

Lisätietoja ja kuvia palkituista pääsee katselemaan palkintosivuston kautta:

K-kauppias Timo Seppälä, p. 050 576 8221
K-kauppiaat Jussi ja Reino Rinne, p. 0400 691 777
K-kauppias Tanja Rytilahti, p. 050 305 2068
K-kauppias Sampo Kaulanen, sampo.kaulanen@k-market.com
K-Market-ketjun kauppiastoiminnanjohtaja Minna Leinonen, p. 050 502 3125

K-Market on moderni kylä- tai kaupunkiyhteisön keskus, 2020-luvun kyläkauppa, lähellä jokaista suomalaista. K-Marketissa kaikki hyvä on lähellä, asioiminen on helppoa ja nopeaa sekä palvelu ystävällistä. K-Marketin kauppias luo valikoiman ja palvelut omien asiakkaiden toiveiden mukaisesti, joten jokainen K-Market on lähialueensa asiakkaiden näköinen. Kaupassa on asiakkaille sopiva monipuolinen valikoima, kattavat palvelut sekä luotettava kilpailukykyinen hintataso. www.k-market.fi