Laukaan K-Supermarketissa palvelee ikipositiivinen Mari

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 5.11.2019

K-Supermarket Laukaassa työskentelevä Mari Halttunen palkittiin K-ryhmän Sykähdys-palkinnolla, jonka saa, kun työntekijän toiminta on aikaansaanut sykähdyttävää asiakaspalautetta.

28-vuotias Mari saa asiakkailta kiitosta iloisuudestaan ja hän jakaa positiivista virettä koko työyhteisölle.

Marin tapaa K-Supermarket Laukaassa useimmiten hedelmä- ja vihannesosastolta, jonka osastonvastaavana hän toimii. Välillä hän työskentelee myös verkkokauppatilausten parissa tai palvelee asiakkaita kassalla. Sykähdys-palkinnon saaminen tuli Marille yllätyksenä.

"En osannut yhtään odottaa, että tällainen olisi luvassa".

Sykähdys-ilmiannossa ikipositiiviseksi kuvailtu Mari on saanut erittäin paljon palautetta asiakkailta nimenomaan iloisuudestaan.

"Hän on oma itsensä, helposti lähestyttävä ja aidosti asiakkaistaan välittävä. Huumorikin kukoistaa, ja hän hallitsee mukavan small talkin. Mari hoitaa aina lupaamansa hommat tunnollisesti loppuun kiireenkin keskellä ja jakaa positiivista virettä läpi työyhteisön", kerrotaan Sykähdys-ilmiannossa.

Omassa työssään Maria viehättää työskentely ihmisten parissa ja se, että kaupan alalla jokainen päivä on erilainen. Hänen ohjenuoransa asiakaspalvelutyöhön on: "Kohtele muita niin kuin haluaisit itseäsi kohdeltavan."

"Olen positiivinen ja ulospäin suuntautunut sekä tulen mielestäni helposti toimeen erilaisten ihmisten kanssa. Uskon näistä ominaisuuksista olevan hyötyä asiakaspalvelun sarallakin. Olen myös huomannut, että pitkäjänteisyydestä on apua, jos joskus kohdalle sattuu hankala asiakas", Mari kuvailee itseään.

Mari kertoo saavansa innostusta työhön myös työtovereiltaan.

"Meillä on töissä hyvä porukka, joten töihin on mukava mennä."

Vapaa-aikanaan Sykähdys-voittaja harrastaa frisbeegolfia ja lenkkeilyä. Iltaisin hän rentoutuu sohvalla hyvien ohjelmien parissa tai viettää aikaa kavereiden kanssa.

Sykähdys-palkinto luovutetaan kuukausittain K-ruokakaupan tai Neste K -aseman työntekijälle, jonka toiminta on aikaansaanut sykähdyttävää asiakaspalautetta.

K-Supermarket Laukaa, kauppias Marko Ahonen, puh. 050 360 0936
K-ryhmä päivittäistavarakauppa, projektipäällikkö Nina Elo-Hakala, puh. 040 547 9440