Lehtiset K-Market Kivistön kauppiaiksi Vantaalla: "Pian laitetaan hanskat heilumaan"

KESKO ALUETIEDOTE 21.12.2016

Hannu Lehtinen (37) ja Mimmi Lehtinen (32) aloittavat K-Market Kivistön (os. Ruusukvartsinkatu 6) kauppiaina 9. tammikuuta. Kokenut kauppiaspari lähtee kehittämään syyskuussa Siwasta K-Marketiksi muutetusta kaupasta palvelevaa ja inspiroivaa ruokakauppaa, josta löytyy myös vanhan ajan kyläkaupan henkeä.

"Ensin keskitymme kuuntelemaan, mitä Kivistö haluaa. Sitten laitetaan hanskat heilumaan", lupaa K-kauppias Hannu Lehtinen.

Visio on joka tapauksessa selvä. "Uusi kauppamme tulee olemaan alueen palvelevin ja valikoimiltaan ylivoimainen ruokakauppa. Tavoitteena on myös tarjota asiakkaille yllätyksiä, elämyksiä ja iloista fiilistä: koskaan ei tiedä, mitä kivaa siellä taas odottaa", Hannu kertoo.

"Haluamme tuoda kauppaan vanhan kyläkaupan tunnelmaa, josta puhutaan kahvipöydissä saakka. Kohtaamme samalla kuitenkin myös nykypäivän haasteet ja vastaamme ihmisten jatkuvasti muuttuviin tarpeisiin", Hannu korostaa ja vinkkaa, että K-Market Kivistöllä tulee myös olemaan vahva ja omaperäinen näkyvyys sosiaalisessa mediassa.

Kaupan alalla koko ikänsä uraa tehneet Lehtiset tutustuivat työskennellessään molemmat entisessä Tammiston Jättijaossa (nyk. Citymarket). Hannu Lehtinen aloitti työt kaupan alalla 18-vuotiaana ja toimi ennen kauppiasuraansa myös konsulttina kauppiaille. Mimmi Lehtinen on työskennellyt kaupan alalla 14-vuotiaasta lähtien. K-kauppiaina Lehtiset ovat toimineet noin seitsemän vuoden ajan, viimeksi Lauttasaaren K-Market Herkkulautassa.

Lehtisten perheeseen kuuluvat myös 6- ja 10-vuotiaat lapset. Vapaa-ajan täyttävät liikunnalliset harrastukset kuten kuntosali ja lenkkeily.

Siwat ja Valintatalot K-Marketeiksi ja K-kauppiaiden hallintaan

Siwat ja Valintatalot muutetaan K-Marketeiksi, ja vuoden 2018 aikana kaikki K-Marketiksi muutetut kaupat on siirretty K-kauppiaiden hallintaan. Vuoden 2017 aikana jopa 200 kauppaa saa K-kauppiaan.

Kuva K-kauppiaspari Hannu ja Mimmi Lehtisestä liitteenä.

K-kauppias Hannu Lehtinen, puh. 050 585 6921.

Noin 900 K-ruokakaupan asiakastyytyväisyydestä vastaavat K-ruokakauppiaat, joiden kanssa Keskon päivittäistavarakauppa toimii ketjuliiketoimintamallilla. K-ruokakauppojen ketjuja ovat K-citymarket, K-supermarket ja K-Market. K-ruokakaupat ovat alansa vastuullisimpia maailmassa. Lisäksi vahvuuksia ovat ylivoimaiset tuoreosastot, ammattitaitoinen palvelu, laajimmat valikoimat, suomalaiset tuotteet ja Pirkka. K-ruokakaupat ovat sekä laadukkaita että edullisia.

Suomen Lähikaupan hankinnan ja laajan K-Market-uudistuksen myötä suomalaisten kuluttajien arvostamat lähikauppapalvelut paranevat merkittävästi. K-Market-ketjun uudistus etenee vauhdilla, ja kaikki K-Marketit, Siwat ja Valintatalot uudistetaan yhtenäisen ketjubrändin alle. Koko ketju on uudistettu vuoden 2017 loppuun mennessä.

K – jotta kaupassa olisi kiva käydä.

Avainsanat: